Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:10:07 GMT

دارکوب و هزارپا در سینما بهمن شهرکرد اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۳۱۶۱

دارکوب و هزارپا در سینما بهمن شهرکرد اکران می‌شود

مدیر سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم سینمایی دارکوب با ژانر اجتماعی و هزارپا با ژانر طنز در سینما بهمن شهرکرد اکران می‌شوند. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

مهدی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: دارکوب تازه‌ترین اثر بهروز شعیبی است که در جشنواره فجر سال گذشته درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم سینمایی در سانس 14:30 و 22:30 اکران می‌شود.

وی افزود: دارکوب قصه‌ای آشنا دارد که در خلاصه فیلم آمده است «هیچ چیز سخت تر از اون نیست که ببینى عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت مى برى اما اون درها رو بسته و تنهایى رو جاى تو انتخاب کرده.»

مدیر سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی منش، ندا عقیقی و امین حیایى در این فیلم به ایفای نقش می‌کنند.

حسن‌زاده با اشاره به اکران فیلم طنز اجتماعی هزارپا ساخته ابوالحسن داودی خاطرنشان کرد: هزارپا در 2 سانس 16:30 و 20:30 نمایش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: این فیلم روایتگر دزدی است که اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند که رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندرى، امید روحانی، سپند امیر سلیمانی و امیرمهدى ژوله در آن به ایفای نقش پرداختند.

مدیر سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فیلم کودکان خاله قورباغه تازه‌ترین اثر سینمایی افشین هاشمی است که در سانس 18:30 اکران می‌شود. این فیلم با صداپیشگی شبنم مقدمی، مرضیه برومند، غزل شاکری، نگار اردلان، آناهیتا خسروی، علیرضا علیمردانی، احسان کرمی، علیرضا ناصحی و شهراد بانکی تولید شده است و تهیه‌کنندگی آن را فرشته طائرپور برعهده دارد.

انتهای پیام/

R41350/P1336/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری

کلنگ‌زنی مجتمع پرورش اسب ۲هزار راسی شهرکرد، افتتاح گلخانه ۴۷۰۰ متری سبزی و صیفی هفشجان، آغاز عملیات گازرسانی مجتمع دامپروری شهر کیان و افتتاح کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان شهرکرد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080590 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند