Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:01:33 GMT

دارکوب و هزارپا در سینما بهمن شهرکرد اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۳۱۶۱

دارکوب و هزارپا در سینما بهمن شهرکرد اکران می‌شود

مدیر سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم سینمایی دارکوب با ژانر اجتماعی و هزارپا با ژانر طنز در سینما بهمن شهرکرد اکران می‌شوند. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

مهدی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: دارکوب تازه‌ترین اثر بهروز شعیبی است که در جشنواره فجر سال گذشته درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم سینمایی در سانس 14:30 و 22:30 اکران می‌شود.

وی افزود: دارکوب قصه‌ای آشنا دارد که در خلاصه فیلم آمده است «هیچ چیز سخت تر از اون نیست که ببینى عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت مى برى اما اون درها رو بسته و تنهایى رو جاى تو انتخاب کرده.»

مدیر سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی منش، ندا عقیقی و امین حیایى در این فیلم به ایفای نقش می‌کنند.

حسن‌زاده با اشاره به اکران فیلم طنز اجتماعی هزارپا ساخته ابوالحسن داودی خاطرنشان کرد: هزارپا در 2 سانس 16:30 و 20:30 نمایش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: این فیلم روایتگر دزدی است که اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند که رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندرى، امید روحانی، سپند امیر سلیمانی و امیرمهدى ژوله در آن به ایفای نقش پرداختند.

مدیر سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فیلم کودکان خاله قورباغه تازه‌ترین اثر سینمایی افشین هاشمی است که در سانس 18:30 اکران می‌شود. این فیلم با صداپیشگی شبنم مقدمی، مرضیه برومند، غزل شاکری، نگار اردلان، آناهیتا خسروی، علیرضا علیمردانی، احسان کرمی، علیرضا ناصحی و شهراد بانکی تولید شده است و تهیه‌کنندگی آن را فرشته طائرپور برعهده دارد.

انتهای پیام/

R41350/P1336/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در ۴ ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و خیابان شهید استکی آبگرفتگی ایجاد شده رفع شد.

بیشتر بخوانید

رفع آبگرفتگی محور‌های چهارمحال و بختیاری

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بیشتر آبگرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود نمودن مسیر آب توسط زباله‌ بوده که برخی شهروندان به دلیل عدم رعایت این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود