Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@19:59:46 GMT

پدر داماد رئیس‌جمهور: دختر روحانی در اتریش است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۳۳۹۶

پدر داماد رئیس‌جمهور: دختر روحانی در اتریش است

محمد حسین بهشتی پدر داماد حسن روحانی؛ رئیس جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با روزنامه آفتاب یزد می‌گوید: پسرم و دختر ایشان ۲۵ سال است ساکن اتریش هستند. پسر من داماد آقای روحانی است و سابقه دوستی و رفاقت من و اقای روحانی بسیار قدیمی است.

گزیده اظهارت پدر داماد رئیس جمهوری را در ادامه می‌خوانیم:

* پسرم و دختر ایشان 25 سال است ساکن اتریش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بنده پیش از انقلاب در بازار میوه فعال بودم.

* افتخار داشتم که در جریان انفلاب چادر میوه زیر پل سیدخندان را من برپا کردم.

* پسر من داماد آقای روحانی است و سابقه دوستی و رفاقت من و اقای روحانی بسیار قدیمی است.

* بنده و آقای روحانی از سال 58 دوست هستیم.

* آقای روحانی اهل صله رحم و مهمانی هستند و در مهمانی ها بسیار خوش مشرب هستند.

* در کل بنده برای دریافت مبلغ 3 میلیون و سیصد هزار یورو به نرخ دولتی پول واریز کردم که تاکنون مبلغ دو میلیون یورو آن را داده اند و مابقی مانده است.

* بنده نیز در مقابل دریافت این ارز برای واردات موز، مقدار 28 هزار تن سیب صادر کرده ام.

* کل اقوام آقای روحانی از اینکه ایشان رئیس جمهور شده اند، ناراحت هستند. زیرا رئیس جمهوری ایشان جز ضرر و درهای بسته برای اقوام چیزی نداشته است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: روحانی اتریش داماد روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز،منتقدان رئیس جمهوری آرژانتین با اشاره به وابستگی او به سگ مرده‌اش بر این باور هستند که رئیس‌جمهوری آرژانتین مرگ سگش را نپذیرفته و خیال می‌کند با روح این سگ در ارتباط است.

در واکنش به نگرانی‌ها از سلامت روانی خاویر میلی به دلیل دلبستگی شدید به سگش، دفتر ریاست جمهوری آرژانتین این گمانه‌زنی‌ها را «بی احترامی» خوانده و مورد انتقاد قرار داده است.

مانوئل آدورنی، سخنگوی ریاست جمهوری آرژانتین در هفته گذشته دو بار با پرسش‌هایی درباره کونان، سگ خاویر میلی روبرو شد. گفته می‌شود این سگ که از نژاد غول پیکر ماستیف انگلیسی بود، هفت سال پیش مرده است. وزن سگ‌های این نژاد تا ۱۰۰ کیلوگرم هم می‌رسد. 

خاویر میلی، ۵۳ ساله، کونان را شبیه سازی کرده و گفته می‌شود که صاحب چهار سگ به دنیا آمده از نقشه ژنتیکی این سگ است که او از آنها به عنوان «کودکان چهار پا» یاد می‌کند.

چهار یا پنج سگ؟

رئیس جمهوری آرژانتین ماه جاری در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان به پنج سگ خود اشاره کرد که صورت و نام آنها را روی عصای ریاست جمهوری حک کرده است.

پنج سگ خاویر میلی، یعنی کونان، میلتون، موری، رابرت و لوکاس جزو اولین کسانی بودند که رئیس جمهوری آرژانتین پس از پیروزی در انتخابات ماه اوت گذشته، از آنها تشکر کرد.

با این حال، تاکنون تنها چهار سگ آقای میلی در عکس‌های او دیده شده‌اند.

یکی از پرسش‌هایی که در نشست مطبوعاتی روز پنجشنبه از مانوئل آدورنی پرسیده شد این بود که آیا خاویر میلی ۴ سگ دارد و آنها را ۵ تا می‌بیند؟

سخنگوی رئیس‌جمهوری آرژانتین بدون این که به تعداد دقیق سگ‌های میلی اشاره کند، پاسخ داد: «این بی‌احترامی است که رئیس جمهور را فردی تصور کنیم که با چیزهایی که وجود ندارند حرف می‌زند. به نظر من کاملاً بی‌‌احترامی است... با این حرف‌ها خانواده‌اش را هم ناراحت می‌کنیم.»

آدورنی روز دوشنبه به سوال مشابهی پاسخ داد و گفت: «نمی‌دانم چه فرقی دارد، چهار سگ یا پنج سگ یا ۴۳ خرگوش.»

پرسش‌ها در مورد سلامت روانی رئیس‌جمهوری آرژانتین

خاویر میلی که اغلب به انجام کارهای عجیب و غریب شهرت دارد، در زمان کارزار انتخاباتی با پوشیدن لباس یک ابرقهرمان به نام «کاپیتان آنکاپ» در انظار ظاهر می‌شد. نام آنکاپ از بخش نخست واژه‌های آنارشیسم و کاپیتالیسم گرفته شده است. او همچنین بارها از اره برقی به عنوان نماد مبارزه‌اش با اسراف در هزینه‌های عمومی استفاده کرد. 

به گفته خوان لوئیس گونزالس، روزنامه نگار و نویسنده بیوگرافی میلی با نام «دیوانه»، کونان در سال ۲۰۱۷ مرده است. این کتاب در آرژانتین ممنوع شده است.

خاویر میلی که به شدت تحت تاثیر مرگ کونان قرار گرفته بود، سلول‌های سگش را به شرکت «پرپتویت» در آمریکا فرستاد. این شرکت در وب سایت خود بیان می‌کند که پنج توله سگ را در نتیجه فرآیند شبیه‌سازی درست کرده است اما در عکسی که همراه این مطلب است، تنها چهار توله دیده می‌شود.

میلی گفته سه تا از سگ‌هایش را به نام اقتصاددانان میلتون فریدمن، موری راتبارد و رابرت لوکاس نامگذاری کرده است.

 

«حرف زدن با روح سگ مرده»

خوان لوئیس گونزالس در کتابش همچنین ادعا می‌کند که خاویر میلی به کمک یک فرد متخصص در زمینه ارتباط با ارواح و «ارتباطات بین گونه‌ها» با سگ‌هایش اعم از مرده و زنده حرف می‌زند.

این واسطه‌گر ارتباط با ارواح به نام سلیا ملامد، اخیراً به تلویزیون تی‌ان گفت که به خاویر میلی کمک کرده است تا بر غم از دست دادن سگش غلبه کند.

رافائل بیلسا، سیاستمداری که قبلاً با رئیس جمهور فعلی در بخش خصوصی کار کرده، به رسانه‌های آرژانتینی گفت که میلی با او در مورد دریافت پیام‌های «الهی» از طریق کونان صحبت کرده است.

خود خاویر میلی از پاسخ دادن به پرسش‌های مربوط به سگ‌‌هایش خودداری می‌کند.

خوان لوئیس گونزالس می‌گوید: «این موضوع ممکن است به نظر خنده‌دار باشد، اما موضوعی است که به سلامت روانی رئیس جمهور و تاثیر آن بر کار دولت مربوط می‌شود.»

آلبرتو فرناندز که پیش از خاویر میلی رئیس جمهوری آرژانتین بود، این هفته در شبکه‌های اجتماعی با رئیس جمهور فعلی وارد جدال شد و در ایکس نوشت: «این را بدانید، سگ من به من توصیه‌ای نمی‌کند و زنده است.»

معترضان علیه دولت نیز از هر فرصتی برای مسخره کردن خاویر میلی به دلیل وابستگی به سگ‌هایش استفاده کرده‌اند. از جمله روز سه شنبه دانشجویان در تجمعی برای اعتراض به کاهش بودجه دانشگاه شعار دادند: «اگر علم نبود، کونان هم نبود!».

یک نفر از معترضان نیز قلاده‌ای خالی و بدون سگ را که نام «کونان» روی آن نوشته شده بود، به دنبال خود می‌کشید.

 

دیگر خبرها

  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)