Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد از دادستان‌ها خواست با تخلفات زیست محیطی و حوزه منابع طبیعی قاطعانه برخورد کنند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: از دادستان‌ها خواسته شده با تخلفات زیست محیطی و حوزه منابع طبیعی قاطعانه برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها و حساسیت‌های مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه حفظ حقوق بیت المال، منابع طبیعی و اراضی ملی است، تاکید کرد: روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها باید بر موضوع جنگل، دریا، رودخانه و همچنین شن و ماسه در استان حساسیت و مدیریت بیشتری داشته باشند.

این مقام قضایی در استان مازندران در ادامه افزود: از آنجایی که خوشبختانه روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌ها و قضات نگاهی حمایتی نسبت به این موضوع دارند امید است دستگاه‌های دیگر نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم با متجاوزین به حریم بیت المال برخورد و دست کسانی را که اقدام به دست درازی به منابع طبیعی می‌نمایند، کوتاه کنیم.

وی از همه مدیران دستگاه‌های قضایی و دولتی به عنوان محافظت کننده از اموال بیت المال و امین جامعه یاد کرد و افزود: هر جا مردم احساس کنند، مسئولان، امانتدار خوبی هستند در تقویت و اقتدار نظام حرکت کرده‌اند.

این مقام قضایی در ادامه با اشاره به بحث امنیت اظهارداشت: امنیت یک خواسته و انتظار به حق مردم است؛ کاهش جرایم و قاطعیت برخورد با مجرمان و عملکرد اقدامات نیروی انتظامی مورد انتظار مردم است.

حجت الاسلام تقوی فرد افزود: کاهش جرایم و تخلفات در استان مازندران نشان از اقتدار دستگاه قضایی و انسجام دستگاه انتظامی در محیط اجتماعی است که این امر نیز به همت و تلاش دیگر دستگاه‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری مازندران دستگاه قضایی نیروی انتظامی زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری