Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@12:38:39 GMT

تسهیلات اشتغالزایی به رونق تولید کمک می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۴۴۹۳

تسهیلات اشتغالزایی به رونق تولید کمک می کند

همدان-ایرنا- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات اشتغالزایی دولت برای کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار بسیار موثر است.

به گزارش ایرنا، سلمان خدادادی روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان که در شهرستان رزن برگزار شد، افزود: وزارت کار تمام تلاش خود را می کند تا با تسهیلات، به ایجاد اشتغال کمک کرده و مانع از پول پاشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ما هر چه داریم از مردم داریم و باید رضایت آنها را به دست آوریم و در این راه مجلس شورای اسلامی به دنبال همکاری با دولت در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم است .
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با تقدیر از عملکرد استاندار همدان گفت: عملکرد استانداران در مجلس شورای اسلامی بررسی می شود و در این زمینه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان از استانداران موفق کشور در حوزه اشتغالزایی است.
گفتنی است؛ کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان امروز با حضور علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان رزن از توابع استان همدان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، ربیعی به منظور شرکت در کارگروه اشتغال و شورای اداری به استان همدان سفر کرده و بهره برداری از درمانگاه شهرستان رزن از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان همدان است.
تعهد اشتغال استان همدان در سال 96 بیش از 19 هزار و 800 شغل بود که از زمان اجرای این تعهد تاکنون بیش از 28 هزار شغل ایجاد شده است.
7523/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال سفر وزير كار تسهيلات اشتغالزايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی هنرستان‌های مهارتی در جوار دانشگاه آزاد اسلامی همدان

غلامرضا خاکساری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حاشیه بازدید از نمایشگاه رویداد صدرا «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: در سند تحول و تعالی دانشگاه به موضوع حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه و لزوم ارتباط این دو رکن مهم در عرصه عمل توجه شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این چنین رویداد‌ها در دانشگاه ضروری است، ادامه داد: به همین دلیل بخش‌هایی در دانشگاه آزاد واحد همدان برای انجام این امور در طول سال از جمله دفتری با عنوان ارتباط با صنعت و بخش پژوهشی مرکز رشد فعالیت می‌کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: بخش دیگر پایش مشکلات استان همدان و ارائه راهکار دانشگاهی در این حوزه است؛ به نحوی که هسته‌های فکری و دانشگاهی تشکیل شده و فعالیت می‌کنند.

خاکساری با بیان اینکه در حوزه آموزش نیز همین روند وجود دارد، تبیین کرد: حرکت دانشگاه به سوی رشته‌های مهارتی است؛ به طوری که رغبت دانش‌آموزان نیز به سمت تحصیل در هنرستان و آموزه‌های فنی بیشتر شده است.


وی متذکر شد: افزون بر دانشگاه، مدارس سما نیز فعال هستند، از سوی دیگر درصددیم با توجه به کارگاه‌های مجهز دانشگاه، هنرستان‌هایی در جوار دانشگاه برای رشته‌های کامیپوتر، گرافیک، صنایع شیمیایی و مکانیک با رویکرد مهارت‌محوری راه‌اندازی کنیم و در ادامه آن در حوزه تحصیلات دانشگاهی نیز استاد در عرصه به تدریس بپردازد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به اینکه این اقدامات در راستای یافتن راه اشتغال دانشجو در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: رویداد صدرا با همت معاونت آموزشی و دانشکده مهارت برگزار و استقبال از آن بسیار خوب ارزیابی شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با تأکید بر اینکه دانشجویان موافق استمرار چنین رویدادهایی هستند، گفت: از همین رو طرحی به‌منظور استقرار نمایشگاه دائمی همزمان با برگزاری کارگاه‌های مهارتی و کارآفرینی در دستورکار است تا ارتباط با دانشگاه و صنعت تقویت شود.

به گزارش آنا؛ رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و برای اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان و با حضور فعال نمایندگان صنایع بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی همدان به‌منظور مصاحبه، جذب و استخدام دانشجویان و دانش‌آموختگان توانمند برپا شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتغال و تسهیلات بانکی از مهمترین مطالبات مردمی در تنگستان است
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • پیش‌بینی ۱۶۷ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • راه‌اندازی هنرستان‌های مهارتی در جوار دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان