Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@09:01:24 GMT

شایعه جدایی بیرانوند قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۴۸۶۷

شایعه جدایی بیرانوند قوت گرفت

علیرضا بیواند که روز گذشته در تمرین پرسپولیس غایب بود، صبح امروز هم در تمرین تیمش حاضر نشد تا شایعه جدایی او از پرسپولیس جدی‌تر شود.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که پس از بازگشت تیم ملی از جام‌جهانی با پیشنهادات خارجی خوبی مواجه شده، حالا به دنبال کسب رضایت باشگاه پرسپولیس است تا بتواند به یکی از پبشنهادات اروپایی خود جواب مثبت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهر امروز قرار است با برگزاری جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس درباره جدایی بیرانوند تصمیم نهایی اتخاذ شود.

روز گذشته نیز برانکو ایوانکوویچ در حایشه تمرین پرسپولس در پاسخ به این پرسش که آیا او با جدایی بیرانوند که چند پیشنهاد از کشورهای اروپایی دارد، موافق است، گفت: من هم چند پیشنهاد دارم اما الان در تمرین هستم. مشکل چیست؟ من با رفتن بیرانوند موافق نیستم اما این مساله به باشگاه مربوط است.

سرمربی پرسپولس همچنین با بیان این که از قرارداد طارمی با باشگاه پرسپولیس فقط ۴چهار ماه باقی مانده است که ما به نوعی با خروج او از باشگاه موافقت کردیم اما شرایط بیرانوند متفاوت است. خود طارمی کتبا نوشت و امضا کرد که دوست ندارد در پرسپولیس بماند. به خاطر همین باشگاه با رفتن او موافقت کرد. من برای اردوی کرواسی به بیرانوند و امیری استراحت داده بودم. بیرانوند از امروز باید در تمرین‌ها شرکت می‌کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بیرانوند دروازه بان پرسپولیس تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان