Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اکبر ترکی در گفت‌وگویی در خصوص بسته پیشنهادی اروپا برای ادامه برجام، اظهار کرد: هنوز این بسته پیشنهادی به نمایندگان مجلس ارائه نشده است. وزیر امورخارجه و برخی از دولتمردان مواردی را به شکل مبهم گفته‌اند. دولت باید این بسته پیشنهادی را به مردم و مجلس ارائه کند و از کارهای دزدکی بپرهیزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه باید تمام موارد بسته پیشنهادی اروپا مورد بررسی قرار گیرد، افزود: قطعاً این بسته پیشنهادی باید باز شود تا هم مردم و هم نمایندگان ملت در جریان آن قرار گیرند. اگر نمی‌خواهند در جلسه علنی بسته پیشنهادی اروپا را مطرح کنند در جلسه غیرعلنی مجلس باید آن را ارائه کنند.

نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بسته پیشنهادی اروپا حتماً باید موارد پنج‌گانه‌ای که مقام معظم رهبری فرموده بودند رعایت شده باشد تا به منافع ملی کشور لطمه وارد نشود. اگر این موارد پنج‌گانه لحاظ نشده باشد به معنی بازی در آوردن طرف مقابل است. در این بسته پیشنهادی نباید در مورد برنامه موشکی ایران و حضور ایران در منطقه سخنی به میان آمده باشد.

ترکی تصریح کرد: از طرف دیگر در این بسته باید فروش نفت ایران تضمین شده باشد و مراودات بانکی ایران هم تأمین شده باشد. اگر نتوانیم مراودات بانکی را داشته باشیم و نفت مان را هم نتوانیم بفروشیم دیگر نمی‌توانیم هیچ تعاملی با غرب و اروپا داشته باشیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: ایران برجام را نقض نکرد و طرف مقابل بود که این معاهده هسته‌ای را نقض کرد. بنابراین اگر اروپا منافع ایران را تأمین نکند دیگر برجامی وجود ندارد که ایران بخواهد از آن خارج شود. ایران به تعهدات خود عمل کرد، اما آمریکا از برجام خارج شد و تمام دنیا این موضوع را می‌داند. 

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: برجام بسته پیشنهادی اروپا به ایران منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، ربات مذکور نه تنها باک خودرو را پر می کند، بلکه با کمک یک اپلیکیشن در وقت کاربر نیز صرفه جوی می کند. این اپ تضمین می کند فرد مقدار دقیق سوخت مورد نیاز برای سفرش را دریافت کند. 2 ماه قبل شرکت مذکور از برنامه پایلوت ربات سوختگیری خبر داده بود. البته توسعه این ابزار یک سال طول کشید. ربات مذکور طوری توسعه یافته تا نه تنها حافظ محیط زیست باشد، بلکه خطر بیرون ریختن سوخت نیز کاهش یابد.

هنگامیکه افراد به یکی از ایستگاه های ADNOC می رسند، می توانند نوع سوخت را انتخاب و روی یک نمایشگر لمسی یا اپلیکیشن موبایل ضربه بزنند. در مرحله بعد بازوی رباتیک با یک نازل متناسب و حسگرهایی که تضمین می کند نازل هنگام سوختگیری به طور صحیح قرار گرفته است، فرایند سوختگیری را انجام می دهند.

دوربین ها و حسگرهای مختلف فرایند سوختگیری را رصد می کنند و همزمان تضمین می شود همه فعالیت ها به طور ایمن و متناسب انجام شود. پس از پایان یافتن سوختگیری، بازوی رباتیک نازل را عقب می کشد و فرد می تواند محل را ترک کند.

کارمند رباتیک پمپ بنزین بخشی از استراتژی 5 ساله شرکت برای تضمین آن است که خودروها بهتر سوختگیری کنند.

کد خبر 6090533 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه