Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمدتقی نوربخش در مراسم امضای تفاهمنامه میان معاونت علمی و سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان 41 میلیون و 900 هزار نفر از جامعه را تحت پوشش قرار داده که 6 میلیون نفر از این افراد مستمری بگیر هستند، ادامه داد: این سازمان،‌ سازمانی است که 16 ریسک از جمله بیکاری، دستمزد، پروتز، هزینه ازدواج و کفن و دفن را تحت پوشش قرار می‌دهد که این امر نشان می‌دهد از زمان تولد تا پس از فوت افراد این سازمان وظایفی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سازمان تعهداتی در زمینه عدم انتقال ریسک‌های محتمل مانند سالمندی و بیمه دارد، خاطرنشان کرد: در شرایطی که ریسک‌های مختلف در جامعه افزایش یابد، وظایف این سازمان با اهمیت‌تر خواهد شد.

نوربخش با بیان اینکه در سال گذشته 300 میلیارد تومان برای بیکاری، 1500 میلیارد تومان هزینه درمانی و 200 میلیارد تومان برای سایر هزینه‌ها از سوی این سازمان پرداخت شده است، اظهارکرد: اقدامات این سازمان به مثابه اقتصاد مقاومتی است و برای توسعه این فعالیت‌ها نیازمند تحولات گسترده با شرکای اجتماعی هستیم.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه خدمات ما برای کارگران و مستمری‌بگیران است، ادامه داد: در گذشته سطح تعاملات این سازمان با شرکای اجتماعی در سطح کنونی نبوده است و ایجاد این سطح از تعاملات در سایه اعتمادسازی‌های مشترکی بوده که در سال‌های اخیر ایجاد شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی برای استفاده از فناوری‌های نوین، گفت: با استفاده از این فناوری‌ها، 60 میلیون مراجعه کننده به این سازمان به 20 میلیون نفر کاهش یافته است و امیدواریم در آینده به نقطه‌ای برسیم که کسی برای انجام درخواست‌های خود به این سازمان مراجعه نکند.

نوربخش با بیان اینکه برنامه راهبردی پنج ساله برای سازمان تامین اجتماعی تدوین شده است، گفت: این برنامه که اجرای آن تا سال 98 ادامه دارد، مبنای اقدامات ما در سازمان تامین اجتماعی برای استفاده از فناوری‌های نوین قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری آمده است :

«با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند