Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:37:00 GMT

ممانعت از افزایش قیمت با تامین قطعات خودرو

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۷۱۰۷

ممانعت از افزایش قیمت با تامین قطعات خودرو

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان بر ضرورت تامین قطعات و لاستیک خودروهای حمل بار و رفع دغدغه رانندگان در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان ،‌ مهدی خضری در همایش هم اندیشی و هماهنگی تشکل های حمل ونقل کالای استان اصفهان اظهار داشت:‌ استان اصفهان با 460 شرکت فعال در حمل و نقل کالا و 35 هزار ناوگان در این حوزه رتبه اول در زمینه حمل و نقل جاده ای در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات رانندگان اصفهانی و مطالبات آنها در دو سطح ملی و استانی افزود : حل مشکلات و تحقق مطالبات در حوزه استان اصفهان با همکاری مسئولین در حال انجام است، خواسته های ملی رانندگان نیز در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور قرار دارد اگر چه بعضی از این مطالبات صرفا به حوزه وزارت راه و شهرسازی باز نمی گردد و همه ارگان ها ، وزارتخانه ها و مجلس باید برای حل آن تلاش کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان اصفهان خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، اگر وزارت صنعت معدن تجارت و ادارات کل آنها در استان ها در تامین قطعات و لاستیک مورد نیاز رانندگان همکاری های لازم را نداشته باشند، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این آمادگی را دارد که خود وارد این موضوع شده و لاستیک و قطعات مورد نیاز رانندگان را تامین کند تا از افزایش قیمت این کالاها جلوگیری شود.
وی ارتباط نزدیک معاونین با رانندگان در شهرستانهای مختلف را اقدامی مثبت در راستای حل مشکلات رانندگان دانست .
خضری با اشاره به آغاز به کار پایانه جدید حمل و نقل بار شهرستان مبارکه اظهار کرد:‌ شهرستان مبارکه جزء شهرستان هایی است که در طول سال 9 میلیون تن کالا جابه جا میکند.
مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل استان اصفهان با اشاره به همراهی شایسته رانندگان اصفهانی در اتفاقات ماه ها ی گذشته خاطر نشان کرد : تلاش رانندگان برای حل ریشه ای مشکلات و عدم ایجاد وقفه درتولید استان اصفهان قابل ستایش و تقدیر است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصفهان افزایش قیمت حمل و نقل خودرو راهداری و حمل و نقل جاده جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت

علیرضا اسدی گفت: طی سال ۱۴۰۱ در مجموع پنج میلیون و ۲۶۶ هزار تن کالا و بار در قم جابه‌جاشده بود.

 معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم با بیان اینکه جابه‌جایی این میزان تناژ کالا در سال ۱۴۰۲ در قالب ۵۲۴ هزار بارنامه صادر شده انجام شده‌است، اضافه کرد: تعداد بارنامه‌ها نیز در مقایسه با سال ۱۴۰۱ (۴۶۱ هزار بارنامه) ۱۴ درصد رشد داشته است.

اسدی عنوان کرد: ۴۲ شرکت حمل‌ونقل کالا، ۳ هزار و ۸۷۳ دستگاه ناوگان باری، ۲ هزار و ۸۷ دستگاه وانت‌بار و درمجموع چهار هزار و ۹۲۹ نفر راننده در بخش حمل‌ونقل کالا استان قم به فعالیت مشغول هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم تصریح کرد: فراورده‌های دامی، سیمان، آهن‌آلات و کود به ترتیب بیشترین فراوانی کالای حمل شده طی سال ۱۴۰۲ از این استان را به خود اختصاص داده‌است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم یادآورشد: با توجه‌به بررسی‌های به‌عمل‌آمده و هدف‌گذاری‌های لحاظ شده، پیش‌بینی می‌شود شاهد جابه‌جایی بیش از هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا طی امسال  در استان قم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی