Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:45:14 GMT

غربیها زن را یک کالای تجاری می پندارند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۷۲۲۷

غربیها زن را یک کالای تجاری می پندارند

کیش - ایرنا - فرمانده انتظامی ویژه جزیره کیش اظهار داشت: جایگاه زن در تفکر دنیای غرب به عنوان یکی کالای تجاری و اقتصادی است.

سرهنگ رحیم جهانبخش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب افزود: دنیای غرب با برداشتن حجاب از زنان، بدنبال ترویج برهنگی و بهره برداری از زن به عنوان یک کالای تجاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه همه ادیان الهی بر رعایت عفاف و حجاب تاکید دارند، گفت: اما در تفکر غرب و فرهنگ منحط غربیها به بهانه توسعه اقتصادی و پیشرفت صنعتی به زن نه یک مخلوق الهی بلکه به عنوان یک کالا نگاه می کند.
وی اظهار داشت: جریان ضد فرهنگی غرب در پی نابودی ارزش های اخلاقی و کرامت زن است و با این هدف بدنبال مسموم نمودن تفکر جوامع به استفاده ابزاری از زن است.
فرمانده انتظامی کیش با تاکید بر تقویت عفاف فکری در بین زنان و مردان گفت: عفاف عملی در توجه به عفاف فکری است چرا که تفکرات مسموم، ریشه ناهنجاریهای عملی در حجاب و عفاف است.
جهانبخش اضافه کرد: عفاف و حجاب منحصر به جنس خاصی نیست ، اما زنان بیشتر از مردان در معرض آسیب های اجتماعی ناشی از رعایت نکردن حجاب و عفاف هستند.
وی تصریح کرد: این در حالی است که گاهی شاهد حضور برخی مردان و جوانان با ظاهر نامناسب در سطح جامعه هستیم که این افراد نیز از دایره حفظ ارزش های مردانه، شئون اسلامی و عفاف مردانه خارج می شوند.
فرمانده انتظامی کیش رویکرد پلیس در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را نرم و منطبق بر اصول جامعه اسلامی برشمرد و گفت: شاکله کارکرد پلیس، اجتماعی و فرهنگی است ، بر این اساس پلیس از جنس مردم و دارای کارکردی نرم می باشد.
وی عفاف و حجاب را لازم و ملزوم هم دانست و اظهار داشت: عفاف در جامعه زمانی اتفاق می افتد که حجاب باشد، چرا که حجاب حکم بازدارندگی از لطمه به عفاف را دارد.
بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
در این روز به فرمان رضاخان، شمار زیادی از مردم معترض به کشف حجاب، در مسجد گوهرشاد مشهد به خاک و خون کشیده شدند.
6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس عفاف كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور

بانوان ساوجبلاغی در حمایت از «طرح نور» از مسجد ولیعصر تا مسجد جامع هشتگرد راهپیمایی کردند.   بانوان شرکت کننده با سر دادن شعار‌هایی علیه بی حجابی و بدحجابی ضمن قدردانی ازنیروی انتظامی وپلیس، حمایت قاطع خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.   شرکت کنندگان در ابن تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شدند.   راهپیمایی کنندگان در پایان با قرائت بیانه ای از اقدامات پلیس در حوزه عفاف و حجاب حمایت کردند و با اهدا گل از آنان قدر دانی شد.

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • رادان: دشمن اصل مترقی حجاب را هدف قرار داده است
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!