Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - کاکا معتقد است که دلیل اصلی جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید این بوده که انگیزه خود را در بالاترین سطح حفظ کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رونالدو بعد از 9 سال درخشان در سانتیاگو برنابئو، امسال به عنوان آقای گل تاریخ باشگاه، از رئال مادرید جدا شد و امروز در تورین به هواداران یوونتوس معرفی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاکا، هم تیمی سابق ستاره پرتغالی در مصاحبه با Omnisport گفت:

به نظرم کریستیانو حالا بازیکن بسیار باتجربه ای است و در 33 سالگی همه چیز را خیلی خوب می داند و وضعیت را درک می کند. تصمیم او برای انتقال از مادرید به یوونتوس، بسیار آگاهانه بود. او می دانست که وقت جدایی رسیده است. احتمالاً پیش خود چنین فکر کرده که در مادرید به همه چیز رسیده است و حالا وقت انجام کار هایی متفاوت برای حفظ انگیزه است. به همین خاطر پیشنهاد یووه را قبول کرد تا از اسپانیا به ایتالیا منتقل شود.

وقتی از کاکا سؤال شد که آیا یوونتوس یکی از بهترین بازیکنان تاریخ را به خدمت گرفته، گفت:

اینطور فکر می کنم. آمار رونالدو گویای همه چیز است. هرکس که شانس تماشای بازی او را داشته، چنین نظری دارد... من حتی به مدت 4 سال به طور روزمره کنارش تمرین کرده ام. دیده ام که چقدر حرفه ای، قدرتمند و باانگیزه است و چه ذهنیت قوی دارد و می توانید ببینید که هنوز هم می خواهد به سطح متفاوتی برسد. به نظرم رونالدو به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ در یادها خواهد ماند.

1771

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی یوونتوس کاکا کریستیانو رونالدو جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا

وینیسیوس جونیور شب درخشانی را برابر بایرن مونیخ پشت سر گذاشت

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی کهکشانی‌ها با ثبت دو گل برابر بایرن مونیخ، ستاره بازی بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد. آمار می‌گوید که وینیسیوس با گشودن دروازه باواریایی‌ها در جدال دیشب، به سومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که در سه‌ نیمه‌نهایی متوالی این رقابت‌ها گلزنی می‌کند. او در فصل ۲۰۲۱/۲۲ و در جریان شکست ۳-۴ رئال مادرید برابر منچسترسیتی در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی، دروازه سیتیزن‌ها را باز کرده بود. همچنین در فصل ۲۰۲۲/۲۳، وینیسیوس موفق شد تک گل کهکشانی‌ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت را برابر منچسترسیتی به ثمر برساند.

مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید

گفتنی است کریستیانو رونالدو و یاری لیتمانن، دو بازیکن دیگری هستند که در سه نیمه‌نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده بودند.

وینیسیوس جونیور و کریستیانو رونالدو

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس