Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از رسانه های منطقه ای در جنوب شرق آسیا، نامه های دعوت رسمی از 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی و 'مون جائه این' رهبر کره شمالی در اختیار مقام های رسمی این کشورها قرار داده شده است.
طبق گزارش مقام های دو کره هنوز پاسخی برای حضور در این مسابقات به اندونزی ارائه نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات آسیایی دومین رویداد چند ورزشی مهم جهان پس از مسابقات المپیک است که هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 اندونزی در روزهای 27 مرداد تا 11 شهریور ماه در این کشور برگزار می شود.
قرار است دستکم 100 نفر از نمایندگان ورزشی از هر یک دو کشور کره شمالی و جنوبی قرار است تحت یک پرچم واحد ا در رژه افتتاحیه این مسابقات شرکت کنند.
شورای المپیک آسیا همچنین با حضور تیم های مشترک های کره جنوبی و کره شمالی در رشته های بستکبال و قایقرانی و قایق های کانو زنان موافقت کرده است.
اندونزی تنها کشور جنوب شرق آسیاست که روابط سیاسی دیرینه و گرمی با کره شمالی داشته است. این کشور در دوران رئیس جمهوری سوکارنو روابط گرمی را با پیونگ یانگ به رهبری کیم ایل سونگ داشت.
کمیته برگزاری مسابقات آسیایی پیشتر اعلام کرد: صرفا برگزاری این بازی ها درسال 2018 افزون 480 میلیون دلار هزینه دارد.
طبق گزارش این کمیته بیش از 54 هتل درسه شهر محل برگزاری مسابقات برای استقرار ورزشکاران و هیات های ورزشی حاضر در مسابقات اختصاص یافته است.
براساس پیش‌بینی شورای المپیک آسیا 15 هزار ورزشکار و بیش از 5 هزار و 500 تیم ورزشی از 45 کشور در این دوره بازی‌ها حضور خواهند داشت.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از روز 18 آگوست تا 2 سپتامبرسال جاری میلادی در پایتخت اندونزی به عنوان میزبان اصلی و همزمان در دو شهر دیگر 'پالم بانگ' و ' باندونگ' به عنوان میزبان های مکمل در سه ورزشگاه گلورا، بونگ و کارنو در 47 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مسابقات انتخابی تیم ملی پرس سینه کشور برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیایی و مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور این دو رویداد ورزشی هستند که اردیبهشت ماه جاری در مهاباد برگزار می شوند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان گفت: مهاباد بعنوان میزبان این مسابقات کشوری انتخاب شده و با همکاری تمام دستگاههای اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه و فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور فراهم شده و از همه ظرفیتهای شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

حسن عباسی افزود: مسابقات پرس سینه کشور از ۲۲ تا 31 اردیبهشت ماه جاری با حضور قهرمانان ملی برگزار می شود و تدارکات لازم برای اسکان، جابه جایی و پذیرایی از ورزشکاران پیش بینی شده است.

عباسی تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور هم از روز ۱۶ تا 22 اردیبهشت در این شهر برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام شده است.

عباسی، در خصوص نرخ گذاری سالن های ورزشی هم گفت: قیمت گذاری فضاهای ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرارگرفته و از طرفی وقت هایی برای هیئت های ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر