Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@22:50:52 GMT

بلوری ها به عمارت نوفل لوشاتو می‌آیند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۷۹۶۷

بلوری ها به عمارت نوفل لوشاتو می‌آیند

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مریم باقری پس از تجربه‌هایی چون «پلیکان» و «کلفت‌ها» قصد دارد از  ۳۱ تیر ماه نمایش «بلوری‌ها» را در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه برد. ایمان اشراقی بازیگر سریال «خط قرمز» پس از ۱۷ سال با این نمایش به دنیای بازیگری بازمی گردد.

این نمایش با بازی محمد هادی عطایی، ایمان اشراقی، مهرخ افضلی و وحید نفر روایتگر داستان چهار نفر در محله‌ای قدیمی است که در شرایط اقتصادی بد روزگار، از جهان احساسات و تمایلات خود سخن می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان اشراقی که تهیه‌کنندگی این نمایش را برعهده دارد پیش تر در اوایل دهه هشتاد با سریال «خط قرمز» به شهرت رسیده بود که به سبب تحصیلاتش در رشته پزشکی از عالم بازیگری فاصله گرفت.

دیگر عوامل این نمایش مدیر پروژه و مدیر تولید: سید محمد جعفریان، موسیقی: گروه داتام، سرپرست گروه، آهنگساز، خواننده، نوازنده تار: آنارام زهرایی، نوازندگان، نوازنده سنتور: علیرضا بشردوست، هم‌نواز سنتور: مهدی عسکر، نوازنده کمانچه: مهرداد مسعودی فرید، هم‌نواز کمانچه: مهرپاد زحمتکش، نوازنده سازهای کوبه‌ای (دف و تمبک): مهرپاد زحمتکش، طراح صحنه: لادن کنعانی، دستیار صحنه: امیر حسین کنعانی، طراح گریم: ماریا حاجیها، طراح نور: رضا خضرایی، دستیار کارگردان: آذر فلامرزی، مشاور رسانه ای و تبلیغات: سارا حدادی، گرافیک، عکس و تیزر: you studio، ساخت دکور: محمد میرسلطانی، محمد تفرشی، مرتضی چراغ علی، محمد امین میرسلطانی طراح نور: رضا خضرایی هستند.

«بلوری‌ها» تا ۱۰ مرداد هر شب راس ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک عمارت نوفل‌ لوشاتو روی صحنه می‌رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر نمایش بلوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول ذوب‌آهن یک بر صفر برنده شود.

داور: کوپال ناظمی

اخطار: ایمان سلیمی (استقلال)

گل: مجید علیاری (ذوب‌آهن)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (۴۲- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

ترکیب ذوب‌آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی.

در حالی که استقلال بازی هجومی را در دستور کار داشت روی یک غفلت و تیزچنگی علیاری که همراه با توپ‌ربایی بود، ذوب‌آهن به گل برتری رسید. بعد از آن استقلال فشار زیادی آورد اما نتوانست گل خورده را جبران کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «خارشتر» در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • مجتبی پیرزاده با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • عمارت نوفل لوشاتو میزبان چه نمایش‌هایی است؟/ تاریخ فرهنگ و هنر ایران، مدیون کیمیایی است
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • آغاز «مرگ با طعم نسکافه» در عمارت نوفل‌شاتو
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید