Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@15:06:52 GMT

استقلال با توجه به توان مالی خود بازیکن جذب کند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۹۸۴۴

به گزارش وانانیوز،  صادق ورمزیار در گفت‌وگویی، در خصوص وضعیت استقلال در جذب بازیکن و نابه سامانی‌های موجود بویژه در نقل و انتقالات اظهار داشت: استقلال باید شاکله تیم خود را از فصل قبل حفظ و با توجه به توان مالی خود بازیکن جدید جذب کند. اگر استقلال بیش از توان مالی خود بازیکن بخرد و توان پرداخت آن را نداشته باشد تیم در طول فصل به هم می ریزد و دچار نابه سامانی‌هایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی در خصوص شنیده شدن شایعاتی پیرامون خرید‌های استقلال بدون اطلاع شفر گفت: مگر می‌شود که بدون نظر سرمربی، باشگاه اقدام به جذب بازیکن کند، هیچ جای دنیا بدون نظر سرمربی بازیکن جذب نمی‌شود و حتما شفر از خرید‌های باشگاه مطلع بوده است.

پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص برگزاری سوپر جام و عدم تمایل استقلال  برای حضور در این بازی تصریح کرد: باید بگویم که منظور از سوپر جام یعنی دیدار بین بهترین تیم لیگ برتر و قهرمان جام حذفی است که شاهد بازی بسیار زیبا و جذاب از هر دو تیم باشیم اما زمانی که تیم ملی ایران تنها ۲ هفته از روسیه برگشته و بازیکنان به تازگی دراختیار باشگاه‌ها قرار گرفتند و در حال بدنسازی و کسب آمادگی برای بازی‌های لیگ هستند برگزاری سوپر جام معنی ندارد.

وی در ادامه افزود: بازیکنان فوتبال مسلما در شرایط ایده آل قرار ندارند و احتما آسیب دیدن آن‌ها در این بازی‌ بسیار زیاد است پس با توجه به چنین شرایطی اطمینان دارم بازی بی‌کیفیت را شاهد خواهیم بود و بهتر است در این شرایط برگزار نشود.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال باشگاه شفر سوپر جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید با توجه به شرایط جدول و وضعیت آبی‌پوشان، شاگردان نکونام مسیر هموارتری برای قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم دارند. - اخبار ورزشی -

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره توقف استقلال در تبریز مقابل تراکتور اظهار داشت: بهترین اتفاق حفظ صدرنشینی استقلال در جدول بود. هر دو تیم با ذهنیت نباختن وارد زمین شدند. تراکتور بعد از تغییرات کادرفنی‌اش شرایط بهتری پیدا کرد و نمی‌خواست در خانه‌ بازنده باشد. با توجه به اینکه پرسپولیس و سپاهان هم در این هفته با هم بازی داشتند، استقلال با عِلم به این موضوع که ممکن است پرسپولیس 3 امتیاز را نگیرد، در بازی با تراکتور ابتدا به فکر نباختن بود و اگر فرصتی پیش می‌آمد و به برتری هم می‌رسید که نتیجه‌ ایده‌آل آبی‌پوشان رقم می‌خورد.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

 

 وی در واکنش به این موضوع که هر دو بازی بزرگ هفته کیفیت خوبی نداشت و 4 تیم بالای جدول انتظارات را برآورده نکردند، گفت: هرچه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم، حساسیت بازی‌ها بالاتر می‌رود، همین موضوع سبب می‌شود تیم‌ها با احتیاط بیشتری بازی کنند و 2 بازی تهران و تبریز بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این سؤال که در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ شانس قهرمانی استقلال چقدر است؟ تصریح کرد: برای قهرمانی همه چیز دست خود استقلال است و مسیر تیم جواد نکونام نسبت به پرسپولیس هموارتر است. استقلال با توجه به اختلاف یک امتیازی‌ در صدر جدول اگر بازی‌های پیش روی خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد قهرمان می‌شود، هر چند بازی مقابل تیم‌هایی مثل فولاد و نساجی که در پایین جدول قرار دارند و برای سقوط نکردن بازی می‌کنند، خیلی خطرناک است و استقلال باید خیلی مراقب باشد.

 ورمزیار درباره برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال عنوان کرد: تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال ممکن است به سود این باشگاه باشد یا برعکس، باعث شود تیم صدمه ببیند. تغییرات شاید مانند یک شمشیر دولبه عمل کند. گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند و باید صبر کنیم و ببینیم برکناری خطیر به سود استقلال تمام می‌شود یا خیر. نباید زود عکس‌العمل نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • (ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • چگونه می توان از شر موهای ناخواسته گوش خلاص شد؟
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم