Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس فراکسیون فرهنگیان در دادخواهی از فروش تاسف بار بزرگترین مرکز فرهنگی آموزش وپرورش برای بار دوم در ماه جاری به رئیس جمهور نامه نوشت.

به گزارش امتداد نیوز، رئیس فراکسیون فرهنگیان در دادخواهی از فروش تاسف بار بزرگترین مرکز فرهنگی آموزش وپرورش برای بار دوم در ماه جاری به رئیس جمهور نامه نوشت.

در نامه حاجی بابایی به روحانی آمده است: براساس اخبار واصله مطلع شدیم ،آموزش وپرورش اردوگاه شهید باهنر تهران را به ثمن بخس(یک سوم قیمت) در قالب اجاره به شرط تملیک در اسفندماه ۱۳۹۵، به فروش رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فروش این مرکز فرهنگی مهم کشور به شرکتی به نام واسط مالی شهریور سوم،افزوده است: با توجه به نقش حیاتی این اردوگاه آموزشی وفرهنگی در تعلیم وتربیت بهره برداری مستمر از آن توسط دانش آموزان و فرهنگیان، این اقدام آموزش وپرورش موجب جریحه دار شدن احساسات خانواده بزرگ فرهنگیان کشور می گردد و تبعات گسترده ای را به دنبال دارد.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، در این نامه از رئیس جمهور خواسته است، با قید فوریت دستگاههای نظارتی نسبت، به بررسی موضوع اقدام وگزارش آن را به فرهنگیان و نمایندگان مجلس ارائه نمایند.

برخورد قاطع با مسببین این موضوع درخواست دیگری است که حاجی بابایی در نامه خود از رئیس جمهور برآن تاکید کرده است.

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان