Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: هوای کاشان در ۱۳ فروردین نیمه ابری همراه با بارش‌های پراکنده و رگباری پیش بینی می‌شود.

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به دمای هوا از روز جمعه 11 فروردین لغایت دوشنبه 14 اسفند اظهار داشت: حداکثر و حداقل دمای در روز جمعه به ترتیب 26 و 13، شنبه 25 و 13، یکشنبه 22 و 9 و دوشنبه 16 و 6 درجه سانتی‌گراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه سرعت وزش باد از جمعه لغایت دوشنبه به بیش از 10 متر بر ثانیه می‌رسد، افزود: در روز جمعه و شنبه هوایی نیمه ابری همراه با وزش باد در بعد ازظهر است.

ارغوانی خاطرنشان کرد: در روز یکشنبه شاهد هوایی نیمه ابری و بارش های پراکنده و رگباری هستیم و در روز دوشنبه هوا ابری همراه با بارش‌های چندباره است و همشهریان در روز 13 فروردین به جهت اقامت در تفرجگاه‌ها امکانات لازم اقامت به همراه داشته باشند.

وی ضمن اشاره به حداکثر و حداقل رطوبت هوای حاکم بر شهرستان کاشان ابراز داشت: حداکثر و حداقل رطوبت در جمعه 50 و 20، شنبه 60 و 25، یکشنبه 65 و 30 و روز دوشنبه 80 و 45 است.

انتهای پیام/

R7845/P1377/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد

اداره کل هواشناسی استان یزد اعلام کرد: امروز در ساعت‌های ظهر و بعدازظهر رشد ابر و عمدتا در ارتفاعات و نیمه شرقی استان رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

از شنبه تا دوشنبه جو استان نسبتا آرام خواهد بود، اما در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب به ویژه دوشنبه، افزایش ابر و افزایش سرعت باد دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • تداوم بارش‌های رگباری در استان یزد
  • پایداری هوا در مازندران
  • ادامه بارش‌های پراکنده و رگباری در فارس
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران