Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@08:48:49 GMT

واکنش حماس به تهديدات رژيم صهيونيستي

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۱۹۹۲

واکنش حماس به تهديدات رژيم صهيونيستي

خبرگزاري آريا - «فوزي برهوم»، سخنگوي جنبش حماس به تهديدات رژيم صهيونيستي عليه فلسطيني ها واکنش داد و از تداوم مبارزه ملت فلسطين خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، فوزي برهوم تصريح کرد، تهديدات اشغالگران هرگز سبب نخواهد شد که ملت دلاور ما از ادامه مبارزه دست بکشد.
وي افزود: تهديدات مقامات رژيم صهيونيستي ضد غزه هرگز ملت دلاور ما را از ادامه مبارزه با انواع و اشکال آن براي دست يابي به حقوقش که در راس آن پايان محاصره است، بازنخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«نفتالي بنت» وزير آموزش رژيم صهيونيستي اعلام کرده بود که هواپيماهاي اسرائيلي بايد کودکاني را که اقدام به ارسال بادبادک‌ها و بالون‌هاي آتش‌زا مي‌کنند، مستقيما هدف قرار داده و به قتل برسانند.
اين وزير رژيم صهيونيستي خواستار هدف قرار دادن مستقيم کودکان فلسطيني با جنگنده‌ها و پهپادهاي اين رژيم شد.
«بنت» کودکان فلسطيني را تروريست خواند و گفت بايد آنان را مستقيم هدف قرار داده و به قتل برسانيم.
از زمان شروع انتفاضه الاقصي در 28 سپتامبر 2000 تا مي 2016 بيش از 90 هزار مورد بازداشت جمعيت فلسطيني ثبت شده است که بيش از 11 هزار نفر از آنها افراد زير 18 سال هستند.
بر اساس گزارش جنبش جهاني دفاع از کودکان فلسطيني نظاميان صهيونيست ساليانه نزديک به هفتصد الي هشتصد کودک را اسير مي کنند.
اکنون نيز بيش از 350 کودک در زندان‌ هاي اين رژيم گرفتار هستند.
در نتيجه اقدام نظامي رژيم صهيونيستي عليه غزه در سال 2014 ، بيش از 17 هزار باب منزل مسکوني ويران شد که بي‏ خانماني صد هزار شهروند غزه که نيمي از آنها کودک بودند را در پي داشته است.
همچنين نيروهاي مقاومت فلسطين علاوه بر اينکه با پرتاب موشک به سمت شهرک هاي صهيونيست نشين جواب تجاوزهاي مکرر جنگنده هاي صهيونيستي را دادند، همچنان از راهبرد بادبادک هاي آتش زا نيز بهره مي گيرند، راهبردي که بنيامين نتانياهو آنرا «کابوس واقعي» خواند زيرا جوانان فلسطيني با رهاسازي اين بادبادک ها شمار زيادي از شهرک هاي صهيونيست نشين را به آتش کشيده اند.
138/110
بيشتربخوانيد:
توقيف کشتي لغو محاصره غزه توسط صهيونيست‌ها/ تداوم حملات هوايي به غزه
تجاوز دوباره رژيم صهيونيستي به باريکه غزه/ شرق غزه هدف حملات توپخانه اي صهيونيست ها
العربي‌الجديد: آرامش شکننده در غزه
سازمان ملل: محاصره غزه بايد پايان يابد
العربي‌الجديد: آمريکا و اسرائيل مسئول وضعيت بحراني باريکه‌غزه
شهادت دو کودک فلسطيني در حمله هوايي ارتش رژيم صهيونيستي به باريکه غزه
يورش نيروهاي رژيم صهيونيستي به کرانه باختري/ حمله مجدد جنگنده‌هاي صهيونيستي به نوار غزه

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم

سامی ابوهرزی، یکی از مقامات ارشد جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که این جنبش همچنان در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس اخیر است. او در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا که مدعی شده حصول توافق به حماس بستگی دارد، گفت که این راهکاری است برای آنکه سرزنش‌ها را از اسرائیل دور کند و حماس را تحت فشار قرار دهد.

به گزارش الجزیره، ابوهرزی تصریح کرد: «اظهارات بلینکن با واقعیت در تضاد است. [اما این گفته‌ها] برای او که به عنوان وزیر خارجه اسرائیل شناخته می‌شود و نه آمریکا، چندان عجیب نیست». 

وی افزود: «حتی تیم مذاکره‌کننده اسرائیل هم پذیرفت که نتانیاهو مانع دستیابی به توافق بوده است». 

آنتونی بلینکن که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده امروز (چهارشنبه) با رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کرد و مدعی شد در صورت هرگونه شکست در دستیابی به توافق، جنبش حماس مقصر خواهد بود. ادعا‌های وی در حالی بیان می‌شود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ادامه جنگ افروزی علیه غزه، شب گذشته اعلام کرد حتی در صورت حصول توافق هم نقشه حمله زمینی به شهر رفح را عملی خواهد کرد.

به گفته یک مقام مصری و صهیونیست، چارچوب توافق فعلی که با میانجیگری مصر و قطر مورد بحث قرار گرفته، در مرحله اول خود منجر به آزادی ده‌ها اسیر صهیونیست در ازای توقف شش هفته‌ای خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی
  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است
  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • الاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد