Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد مدیر کل بازرسی استان یزد از نزدیک فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این مجتمع را رصد کرد و گفت:
ما به عنوان دستگاه نظارتی از دید خودمان باید ببینیم دستگاه های دولتی واحدهای تولیدی را حمایت کرده اند یانه و وظایف خودشان را در قبال واحدهای تولیدی خصوصی که تاکید براین می باشد که مجموعه های خصوصی و واحدهای تولیدی و خدماتی باید مورد حمایت مسئولین مربوطه استانی و دولتی قرار گیرند، مورد حمایت قرار گرفته اند یا نه
حجت الاسلام طالبی جایگاه سازمان بازرسی را  به‌عنوان مرجع نظارتی عالی دانست و شفافیت در راستای بهینه‌سازی امور و افزایش امید مردم به مدیریت در نظام اسلامی را از دیگر وظایف این سازمان برشمرد وافزود:
کارشناس های سازمان بازرسی استان و کارشناسان فنی دامپزشکی و بهداشت و کارشناسان مرتبط به صورت دوره ای بازدید خواهند کرد و جاهایی که ضرورت کمک و تشویق و حمایت داشته باشد قطعا ورود پیدا خواهیم کرد و نظارت به طور مستمر از طریق دستگاه متولی و به صورت مستقیم  از طرف کارشناس های سازمان بازرسی انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:
مردم استان یزد در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سازمان های دولتی وخصوصی و شرکت های دولتی و خصوصی می توانند از طریق سامانه 136با سازمان بازرسی تماس بگیرندو سامانه رسیدگی به شکایات کل کشور به‌ نشانی اینترنتی  http://shekayat.bazresi.ir است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد مهریز بازدید سرزده بازرسی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت، فرزاد سردارزاده از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و اظهار کرد: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته از سطح بازار استان کشف شده است.

وی افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفان به ارزش ریالی هفت میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گران‌فروشی و کم فروشی را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله کم‌فروشی، گران‌فروشی و درج نشدن قیمت، واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 751144

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور