Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر حزب کار رژیم صهیونیستی به ناتوانی ارتش این رژیم در مقابله با بادبادک‌های آتش‌زا اعتراف کرد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب،  "آوی گابی" رهبر حزب کار رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم در مقابله با بادبادک‌های آتش‌زایی که از غزه پرتاب می‌شود، شکست می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صفحه خود بر روی توئیتر نوشت: ما جنگنده‌های F35 و F16 ، گنبد آهنین، زیردریایی‌های بسیار گران و ارتشی قوی داریم، اما فاقد قدرت تصمیم‌گیری هستیم و بنابراین در مقابله با بادبادک‌های آتش‌زا شکست خواهیم خورد.

پیش از این بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که آتش‌بس در نوار غزه شامل بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا نمی‌شود.

چند ماهی است است شهروندان فلسطینی سلاح جدیدی را برای مقاومت در برابر اشغالگران به‌کار می‌گیرند. این سلاح همان بادبادک‌های کاغذی است که با خود شیشه‌های مشتعل حمل می‌کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی از طریق ابزارهای مختلف از جمله پهپاد تلاش کرد که بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین را قبل از رسیدن به شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک غزه، ساقط کند، اما همه این تلاش‌ها به شکست انجامیده است.

اردن صهیونیست‌ها را از داشتن ویزا معاف کرد

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که دولت اردن روز گذشته نیاز به داشتن ویزا توسط شهرک‌نشینان صهیونیست که از گذرگاه وادی عربه وارد این کشور می‌شوند را لغو کرد.

تحلیگران صهیونیست معتقدند که این اقدام دولت اردن گامی برای تشویق گردشگری اسرائیل در اردن به شمار می‌رود که شامل هر کس که برای چند ساعت به اردن سفر می‌کند و یا برای گردشگرانی که کمتر از دو شب در این کشور می‌مانند، می‌شود.

پیش از این صهیونیست‌هایی که برای چند ساعت به اردن سفر می‌کردند باید حدود 60 دینار باری دریافت ویزا پرداخت می‌کردند. همچنین کسی که کمتر از دو شب قصد اقامت در اردن را داشت، 40 دینار برای دریافت ویزا پرداخت می‌کرد.

از دیگر اقداماتی که دولت اردن در حمایت از شهرک‌نشینان صهیونیست اتخاذ کرده می‌توان به کاهش تعرفه عوارض ورود به شهر باستانی "البتراء" است به گونه‌ای که این مبلغ از 90 دینار به 50 دینار کاهش یافته است.

تاکید کمیته ملی بر ادامه راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره

کمیته ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره بر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق اهداف خود که همان بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه است تاکید کرد.

این کمیته در بیانیه‌ای از شهروندان فلسطینی خواست که در هفدهمین جمعه راهپیمایی بازگشت که جمعه "توطئه علیه حقوق آوارگان، محقق نخواهد شد" شرکت کنند.

البطش: شهروندان فلسطینی در غزه از مرگ نمی‌ترسند

خالد البطش رئیس کمیته عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره گفت که ملت فلسطین مناطق درگیری با رژیم صهیونیستی را تا زمانی که حقوقش را باز پس بگیرد، رها نخواهد کرد.

وی افزود: راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره تا تحقق اهداف خود محقق نخواهد شد و ملت فلسطین روز جمعه آینده برای مقابله با رژیم صهیونیستی در شرق غزه راهپیمایی خواهند کرد.

البطش گفت: شهروندان فلسطینی در نوار غزه از مرگ نمی‌ترسند و راهپیمایی‌های بازگشت را با وجود تشدید اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

R36348/P36355/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش مجدداً به مناطقی مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ ناحال شوند که آماده حمله به رفح می‌شوند.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی مناطق غزه از جمله خان یونس خارج شده بود.

در تحولی دیگر، ظهر امروز منابع محلی از درگیری شدید مقاومت با نظامیان اشغالگر در اطراف اردوگاه النصیرات در شهر غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

از سوی دیگر، الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با نبرد زمینی غزه گفت: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آن‌گونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

کد خبر 6087602 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه