Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی شهید مفتح ایذه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار کرد: اهمیت امر کتاب و کتابخوانی در کنار ترویج سیره و زندگی امام رضا(ع) مهم ترین فعالیت های فرهنگی در جامعه امروز محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان داشت: کلیه ادارات و سازمان ها باید در امر تبلیغات و اطلاع رسانی به کتابخانه های عمومی کمک کنند.

خادمی تصریح کرد: حضرت معصومه(س) الگوی ناب برای دختران جامعه اسلامی است که با شناخت ابعاد شخصیتی این بانوی کریمه می توان مسیر زندگی و سعادت را بدست آورد.

نماینده مردم باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی در پایان با مراجعه به سالن مطالعه با اعضاء گفتگو کرد و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر از 10 کتابخوان برتر در هر رده سنی تجلیل بعمل آورد.

همچنین در این بازدید هدایت الله خادمی از بخش‌های مختلف کتابخانه بازدید و با کتابداران در خصوص برنامه های متنوع فرهنگی و همچنین مشکلات کتابخانه های عمومی گفتگو کرد.

در این گفتگوی صمیمی، کتابداران کتابخانه عمومی شهید مفتح با تشریح برنامه های مختلف فرهنگی در کتابخانه، هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را تشریح کردند.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشنواره کتابخوانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب بازار نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد