Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@05:29:34 GMT

ضیاءالدین دری: امیدم به دعاهای مردم است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۳۲۱۳

ضیاءالدین دری: امیدم به دعاهای مردم است

فرهنگ > تلویزیون - تسنیم نوشت: ضیاء‌الدین دری، کارگردان سینما که به دلیل مشکلات کبدی در شیراز بستری شده است، تاکید کرد علی‌رغم برخی از بی‎وفایی‌هایی که در حق او به‌عنوان یک فیلمساز مستقل غیروابسته شده، شاهد حمایت از سوی شخصیت‌هایی است که غبار از این تفرق‌های عده‌ای ناآگاه کنار می‌زنند.

همین چند وقت پیش بود که خبری از بستری شدن کارگردان سریال‌های «کیف انگلیسی» و «کلاه پهلوی» در بیمارستان آتیه تهران به گوش رسید، به‌سراغ او رفتیم و به تبی اشاره کرد که به مشکلات کبدی برمی‌گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز به‌دلیل عارضه کبدی برای ادامه درمان بیماری خود به‌تشخیص پزشکان به بیمارستان صدرا در شیراز منتقل شد.

ضیاءالدین دری به یک مشکل حاد کبدی اشاره کرد و گفت: «در تهران مشکل تبی را که داشتم برطرف کردند؛ تبی که برای بیماری کبدی من مضر بود. حالا به شیراز مرکز درمانی صدرا (بوعلی) آمده‌ام تا ادامه مراحل درمانی‌ام ادامه یابد. این بیمارستان مجهزی است و امروز مقدمات درمان یا به‌تعبیری آماده شدن برای پیوند کبد آماده شده و ان‌شاءالله هر موقع مصلحت بدانند و شرایط پیوند کبد ایجاد شود، این اتفاق می‌افتد.»

وی درباره بی‌وفایی‌های که برخی در فضای مجازی نسبت به او روا داشتند، تأکید کرد: «علی‌رغم برخی از بی‎وفایی‌هایی که در حق بنده به‌عنوان یک فیلمساز مستقل غیروابسته شده، جالب است بدانید شاهد حمایت از سوی شخصیت‌هایی هستیم که غبار از این تفرق‌های عده‌ای ناآگاه کنار می‌زنند و از ما در بستر بیماری حمایت می‌کنند. این اتحادها و مشارکت‌ها به ما در ادامه راه انگیزه می‌دهد تا بتوانیم ان‌شاءالله از بستر بیماری با دعای خیر مردم عزیز ایران اسلامی بلند شویم و کار فیلمسازی را با جدیت دنبال کنیم. خدا را شاکرم که به هیچ چیز جز دعای مردم نیاز ندارم که همیشه به ما فیلمسازان لطف داشته‌اند.»

آخرین پروژه سید ضیاءالدین دری، «کلاه پهلوی» است که سال 91 و 92 از شبکه اول پخش شد و در حال حاضر هر شب از شبکه افق در حال بازپخش است.

5757

کلید واژه‌ها : سریال کلاه پهلوی - کارگردانان سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال کلاه پهلوی کارگردانان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت ۳ ماه سرپرست نایب رییسی کبدی بانوان بود.

کد خبر 6093953

دیگر خبرها

  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • این ویتامین چربی کبد را دفع می‌کند | روش‌های کاربردی برای تقویت سلامت کبد
  • مهم‌ترین قدمی که می‌توان برای سلامتی کبد برداشت
  • چطور باید حواسمان به بیماری‌های کبد باشد؟
  • تشخیص زودهنگام بیماری‌های کبد را جدی بگیرید
  • چرا سلامتی کبد بسیار مهم است؟
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • ابتلا به بیماری‌های کبدی با مصرف این نوشیدنی شیرین
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد