Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک صادرات ایران با پرداخت تسهیلات و حمایت های مالی از واحدهای تولید کننده بزرگ برق کشور طی چند سال اخیر، زمینه تامین ٢٥٢٠ مگاوات انرژی مورد نیاز بخش های مختلف را فراهم کرده است. 
به گزارش صدای ایران مشارکت این بانک در احداث و راه اندازی طرح های بزرگ نیروگاهی کشور از ابتدای سال ٩٠ تا پایان سال ٩٦، تولید ٢٥٢٠ مگاوات برق در کشور را هدف گذاری کرده که همزمان با بهره برداری از نیروگاه های «تولید برق گناوه مپنا»، «شرکت انرژی گستر جم» و «شرکت نیروگاه زواره اصفهان» به ترتیب در شهر های بندر گناوه، یزد و زواره، ١٥٠٠ مگاوات برق تولیدی به شبکه سراسری کشور پیوسته و با راه اندازی نیروگاه های «افق توسعه انرژی خلیج فارس»، «تعاونی توسعه انرژی رشد» و «مولد برق اسلام آباد» در شهر های سبزوار، اسلام آباد و زنجان نیز ١٠٢٠ مگاوات برق تولیدی این پروژه ها به شبکه برق کشور وصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام وزارت نیرو، کمبود برق کشور در حال حاضر حدود پنج هزار مگاوات است که با وارد مدار شدن طرح های تامین مالی شده بانک صادرات ایران، یک پنجم این کسری جبران خواهد شد.
بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک موثر در حوزه ایجاد زیر ساخت های بزرگ مادر تخصصی و عمرانی کشور، طی سال های اخیر با پرداخت تسهیلات بیش از ٧٤٩ میلیون و ١١٢ هزار یورو به ٤ طرح، اعطای ٢٢٥ میلیون و ٣٠٠ هزار دلار به یک طرح و همچنین تخصیص ٢٠٠ میلیارد ریال به یک طرح نیروگاهی، سهم بزرگی در راه اندازی پروژه های بزرگ ملی طی سال های اخیر  داشته است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است