Web Analytics Made Easy - Statcounter

آینده دروازه بان برزیلی در پایتخت ایتالیا همچنان مبهم است؛ به نظر می رسد مونچی از فروش او استقبال می کند اما فعلا پیشنهادی به دستش نرسیده است.

طرفداری- آ اس رم هرگز آلیسون بکر را از بازار نقل و انتقالات خارج نکرده است و مونچی اخیرا گفت هر پیشنهادی که به دست او برسد، بررسی خواهد کرد. درحالیکه دیگر نامی از رئال مادرید در اطراف آلیسون شنیده نمی شود، چلسی و لیورپول به این دروازه بان برزیلی علاقه مند هستند اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به دست رم نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو، رم و آلیسون منتظر ارائه پیشنهادات هستند تا آنها را بررسی کنند اما فعلا هیچ پیشنهادی در کار نبوده است. ایجنت آلیسون امروز (سه شنبه) در رم خواهد بود تا با مونچی صحبت کند و شاید در این میان پیشنهاد سایر تیم ها را به اطلاع او برساند تا در کنار هم بررسی کنند. در صورت خروج آلیسون، مونچی انتخابش را انجام داده و از بین رابین اولسن، دروازه بان سوئدی کوپنهاگن و آلفونسه آرئولا، یک نفر جایگزین او می شود.

چلسی تنها در صورت انتقال کورتوا به رئال مادرید برای جذب آلیسون وارد عمل می شود اما برخی منابع انگلیسی مدعی شدند لیورپول مصمم است دروازه بانی شماره یک به تیمش اضافه کند و آماده ارائه پیشنهادی به رم برای آلیسون است اما هنوز مسئولان این باشگاه درحال جمع بندی هستند. آلفردو پدولا، کارشناس نقل و انتقالات اسپورت ایتالیا نیز مدعی شد مونچی می خواهد تا روز جمعه سرنوشت آلیسون مشخص شود. دروازه بان برزیلی فعلا در جزیره ساردینیای ایتالیا مشغول گذراندن تعطیلاتش است و روز شنبه به ترکیب رمی ها برای رفتن به تور آمریکا اضافه می شود. مونچی طبق عادت همیشگی می خواهد فقط بازیکنانی که قطعا فصل را با تیم آغاز می کنند در تمرینات پیش فصل حضور داشته باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها منتظر باران باشند

مطابق پیش‌بینی‌ها اداره کل هواشناسی استان تهران با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنج‌شنبه تا شنبه در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق در سطح استان مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی روزهای آینده آسمانی کمی ابری همراه با افزایش ابر و سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنج‌شنبه تا شنبه علاوه بر افزایش ابر و وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق در سطح استان مورد انتظار است.
شایان ذکر است طی روز پنج‌شنبه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 749442

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است