Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم داوری بین المللی ایران شامل علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری بعد از عملکرد درخشان در بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه بامداد روز سه شنبه با استقبال مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به کشور بازگشتند.

محمدرضا ساکت، دبیر فدراسیون فوتبال با حضور در این مراسم و در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: یک افتخار دوگانه‌ای را ما در جام جهانی داشتیم که این افتخار داوری ایران را تا مراحل نهایی پیش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید خسته نباشید بگوییم به آقایان فغانی، منصوری و سخندان که درخشان عمل کردند. این عزیزان از نسلی هستند که خودساخته و با تلاش فراوان سال‌ها برای موفقیت تجربه اندوختند. بدون شک به اعتقاد من و خیلی از کارشناسان تیم داوری ما لیاقت و توانایی این را داشت که بازی فینال را قضاوت کنند.

وی در ادامه افزود: اینکه نام جمهوری اسلامی ایران را تا روزهای پایانی جام جهانی همراه داشتند و این کار را تیم داوری ما رقم زد باید به آنها خدا قوت بگوییم و باید مورد تقدیر ویژه قرار بگیرند. کار بسیار ارزشمندی انجام دادند که همه اینها نشان دهنده این است در این مدت سعی و تلاش زیادی برای کسب موفقیت انجام شده است. بدون شک این اتفاق و این رویداد تاثیر خوبی در داوری کشور ما خواهد داشت چون این عزیزان الگوی توانمندی برای داوران ایران هستند. این درخششی که یک کوبل کامل ایرانی در روسیه از خود نشان داد یک کار بسیار بزرگ و متفاوت است.

دبیر فدراسیون فوتبال خاطرنشان ساخت: در کنار موفقیتی که تیم ملی فوتبال ما در روسیه به دست آورد و بازی های بسیار زیبایی را انجام داد حالا افتخارآفرینی داوران ما نیز می‌تواند بیشتر باعث خوشحالی مردم شود.

 

خبرنگار: محمدرضا پشوتن

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال خبرگزاری برنا علیرضا فغانی محمدرضا ساکت جام جهانی روسیه تیم داوری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران

 به گزارش تابناک، امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان ۷ داوری هستند که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به سمینار داوران بین المللی فوتبال آسیا دعوت شده اند.

این داوران در سال ۲۰۲۳ در لیست داوران بین المللی فوتبال آسیا قرار گرفته‌اند. موعود بنیادی‌فر از این جمع به تازگی دیدار پایانی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا میان ژاپن و ازبکستان را سوت زد.

علیرضا فغانی داور ایرانی به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این سمینار حضور پیدا می‌کند که انتظار می‌رود در این سمینار در جمع داوران ایرانی حاضر شود.

علیرضا فغانی یکی از شانس‌های قضاوت در جام جهانی پیش رو است. او بعد از اینکه از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران کنار گذاشته شد، در لیست داوران بین المللی فوتبال استرالیا قرار گرفت و در جام ملت‌های دوحه به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این بازی‌ها سوت زد. 

در این سمینار ۴ روزه آخرین تغییر و تحولات داوری به گوش داوران بین المللی فوتبال آسیا خواهد رسید. هم چنین قرار است آن‌ها صحنه‌های مهم داوری در جام ملت‌ها و هم چنین بازی‌های بین المللی را مرور کنند.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند