Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@21:17:45 GMT

لاورنتیف: هیچ نیروی ایرانی در جنوب سوریه حضور ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۶۶۲۵

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری کویت،‌"الکساندر لاورنتیف" نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه روز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد که هیچ نیروی ایرانی در جنوب سوریه حضور ندارد.

خبرگزاری اینترفکس روسیه به نقل از لاورنتیف نوشت که در نشست آمریکا و روسیه در هلسینکی فنلاند موضوعاتی مختلفی از جمله امنیت و همکاری میان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود که نیروهای ایرانی دیگر در جنوب سوریه حضور ندارند این در حالی است که گروه‌های مسلح سوریه تمایل خود را برای آتش بس اعلام کرده اند.

لاورنتیف تاکید کرد که حضور مشاوران ایرانی در سوریه به درخواست دولت مشروع سوریه است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را برای پنجمین بازی پیاپی در ترکیب نداشت و به دلیل آسیب دیدگی دور از فهرست نفراتش می‌دید، از ساعت 19:45 امشب در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم بالتیکا رفت.

یاران محبی که طی دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه دو پیروزی ارزشمند داشتند و شرایط خود را در جدول بهتر کردند، انتظار می‌رفت بتوانند مقابل بالتیکا هم به این روند ادامه بدهند و با برتری در این بازی فینالیست روسیه کاپ شوند که این اتفاق نیفتاد.

تیم فوتبال روستوف در غیاب ستاره ایرانی تاثیرگذارش، در مسابقه امشب مقابل بالتیکا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا شانس کسب جام و راهیابی به فینال رقابت‌های روسیه کاپ را از دست بدهد و حریف آنها در دیدار پایانی به مصاف اسپارتاک مسکو برود.

محمد محبی، مهاجم ایرانی روستوف، پس از غیبت در چهار مسابقه رسمی اخیرشان به دلیل نیمکت‌نشینی، محرومیت یا مصدومیت، امشب هم برابر بالتیکا به‌خاطر آسیب دیدگی دور از فهرست بود.

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه