Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@22:35:49 GMT

اصفهان در آیینه مطبوعات

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۶۶۵۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ حالا نوبت باغداران غرب اصفهان است ، در سال شکایت به دادگاه لاهه ، 26 درصد مانده به خشکسالی کامل ، احیای بافت فرسوده با هدف توسعه زیر ساختهای گردشگری ، و وقت خرید آپارتمان است عنوانهای روزنامه های امروز اصفهان هستند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان عنوان روزنامه تیتر مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس، نوشت: ‏در ‎روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران شجاع و پرافتخار فلسطینی که جان خود را در مسیر انعکاس واقعیت‌ها و تاباندن نور به صحنه‌های تاریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار ‎غزه فدا کردند، گرامی می‌داریم.

وی افزود: تنها طی هفت ماه و در سکوت کر کننده کشورهای غربی مدعی آزادی مطبوعات و بی‌تفاوتی سازمانها و نهادهای بین‌المللی، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی راوی حقیقت، قربانی جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه رسانه‌ها و آزادی بیان شدند.

سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: مدعیان دروغین آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، نه تنها در مقابل کشتار این همه خبرنگار طی هفت ماه سکوت کرده‌اند، بلکه حمایت از قاتلان آنان را با تمام توان ادامه می‌دهند!

کد خبر 6095842

دیگر خبرها

  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به همه روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • بیکاری ۸۰ درصدی خبرنگاران زن در افغانستان
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • واکنش کنعانی به شهادت بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی
  • گرامیداشت یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در روز جهانی آزادی مطبوعات
  • جایزه آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • یونسکو جایزه «آزادی مطبوعات» را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد
  • جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد