Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛پس از سفر پاتریارک کریل اسقف اعظم روسیه با هواپیمای شخصی به یکاترینبورگ که سه روز گذشته رخ داد، شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر شد و سوالات بسیاری در ذهن کاربران روسی شکل گرفت که اعتراضاتی را به وجود آورد.

اعتراض کاربران مبنی بر آن است که کلیسای جامع روسیه هزینه خریدهای شخصی را از کجا آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«Embraer Legacy 600» مدل هواپیمایی است که اسقف با آن سفر کرد و تنها نیم ساعت اجاره آن 10 هزار یورو است. بنابراین هزینه برای خرید و یا اجاره این هواپیما اعتراضاتی را ایجاد کرده است.

بر این اساس، سخنگوی کلیسای جامع روسیه اعلام کرد که کلیسا آماده پاسخگویی به سوالات مربوط به هزینه ها است اما قصد انتشار اطلاعات در مورد خرید را ندارد. او خاطر نشان کرد که پولی از کلیسا یا کمک های مردمی صرف خرید های شخصی نشده و این هواپیما توسط یکی از خیرین و خدمتگزاران کلیسا در اختیار اسقف قرار داده شده است.

سخنگوی کلیسا گفت: اسقف اعظم در اغلب سفرهایش دچار مشکل می شد و در پروازها شرایط دشواری را تحمل می کرد از این رو داشتن هواپیمای شخصی لازمه سفرهای او است. گفتنی است اخیرا شیوه زندگی حامیان در کلیسای جامع به شدت زیر نظر کاربران شبکه های اجتماعی است و چند سال گذشته نیز ساعت مچی گران قیمت اسقف جنجال آفریده بود. در مصاحبه ای که اسقف داشت با استفاده از نرم افزار فتوشاپ ساعت مچی اسقف حذف شده بود اما ویرایشگر فراموش کرده بود تا انعکاس آن روی میز را نیز حذف کند.

انتهای پیام/

انتشار تصاویر سفر اسقف روسیه با هواپیمای شخصی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!

علی خطیر به یک دلیل از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

به گزارش طرفداری، کار علی خطیر در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

امشب بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور خبری آمد مبنی بر اینکه علی خطیر با تصمیم هیات مدیره از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده و فرشید سمیعی موقتا جای او را گرفته است.

خبری که به نظر درست است و حالا پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد این موضوع یک علت مهم داشته است.

گویا علی خطیر تصمیم می گیرد پیش از بازی با تراکتور، بخشی از قرارداد استقلالی ها را پرداخت کند ولی شهریاری به او اعلام می کند این کار را انجام ندهد و پرداختی را به بعد از بازی موکول کند.

در واقع علت برکناری خطیر این است که او بدون اجازه از مالکان جدید باشگاه استقلال، 50 میلیارد به حساب بازیکنان پرداخت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان