Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان گلستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که نظارت بر زیرمجموعه خود را جدی بگیرند و هر جا حس کردند، نمی‌توانند با افرادی که سبب ایجاد فساد می‌شوند برخورد کنند به دستگاه قضایی ارجاع دهند.

هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهارکرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نظارت بر زیر مجموعه خود را جدی بگیرند و هر جا حس کردند نمی‌توانند با افرادی که سبب ایجاد فساد می‌شوند برخورد کنند به دستگاه قضایی ارجاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه بیان کرد: از دادستان‌های سراسر استان خواسته ایم در مواردی مانند برداشت بیشتر از مجوز شن و ماسه علاوه بر برخورد با متخلفان، برای مدیرانی هم که در نظارت بر این بخش کوتاهی کرده اند، پرونده تخلف تشکیل دهند.

هاشمیان تاکید کرد: تلاش ما بر پیشگیری و برخورد با تخلف‌هایی مانند ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی ملی، منابع طبیعی و کشاورزی در همان بدو امر است و برای تحقق این هدف باید نظارت‌ها جدی‌تر شود.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان تصریح کرد: همچنین به دادستان‌های سراسر استان اعلام کرده ایم کسانی را که در فضای مجازی دروغ پردازی می‌کنند و بذر بی اعتمادی بین مردم و مسئولان می‌پاشند شناسایی و با آنان برخورد کنند.

هادی هاشمیان افزود: کسانی که دغدغه‌ مبارزه با فساد دارند هر کجا تخلفی از مدیران، کارمندان یا دیگران مشاهده کردند به جای شایعه پردازی به دستگاه قضایی اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان این که سامانه سجام آماده‌ دریافت گزارش‌های مردمی است، اضافه کرد: افراد با ثبت نام در این سامانه، بدون این که نام و مشخصات شان مشخص شود می‌توانند تخلفات را گزارش کنند تا دستگاه قضایی پیگیری کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان گلستان برداشت غیرمجاز شن و ماسه دادستان های استان گلستان ساخت و ساز غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از اداره اتباع استان گلستان

معاون سازمان ملی مهاجرت در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گلستان حاضر و از این اداره بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که امروز پنج شنبه ۱۳ ثور انجام شد دودانگه در دیدار با مدیر کل و مسئولین قسمت های مختلف اداره کل امور اتباع استان گلستان ضمن تقدیر از تلاشهای استاندار محترم گلستان در اجرای موفق طرح سرمایه گذاری، به تشریح سیاست های سازمان ملی مهاجرت پرداخته و موضوعاتی از قبیل طرح سرمایه گذاری ، اشتغال ، دستگیری ترخیص و طرد اتباع غیرمجاز، صدور و توزیع کارت هوشمند، کارت بانکی اتباع و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرکل اتباع خارجی گلستان گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه ساماندهی اتباع مجاز و غیرمجاز در استان ارائه نموده و اذعان داشت: برابر برنامه های ابلاغی سازمان ملی مهاجرت تمامی تلاش ما بر اجرای قوانین و دستورالعمل ها با استفاده از تمامی ظرفیت این اداره کل میباشد. 

درادامه از اردوگاه مراقبتی گرگان بازدید به عمل آمد. در بازدید از اردوگاه نیز علاوه بر تاکیید بر بازگشت موثر و با احترام اتباع خارجی غیر مجاز نیازها و تجهیزات لازم جهت تداوم روند موجود اعلام گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه