Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی به جنبش حماس تنها ۷۲ ساعت برای به پرواز در نیاوردن بادبادک‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های اسرائیلی اطراف نوار غزه مهلت داد. وزیر جنگ این رژیم نیز تهدید کرد، به شدت به اقدامات تحریک‌آمیز حماس پاسخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، سایت عبری زبان راوتر به نقل از رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این هشدار آخر تل‌آویو به جنبش حماس پیش از استفاده از سایر گزینه‌ها علیه نوار غزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این سایت عبری زبان، پیامی از مرکز اطلاعات مصر خطاب به مسؤولان عالی رتبه جنبش حماس در نوار غزه منتقل شده است مبنی بر اینکه اسرائیل یک عملیات نظامی گسترده در نوار غزه با حمایتی بین‌المللی آغاز خواهد کرد.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رادیو "مکان" نیز تهدید کرد، در صورتی که جنبش حماس به "اقدامات تحریک‌آمیز" خود در نوار غزه ادامه دهد، به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

لیبرمن مدعی شد، اسرائیل برای ورود به درگیری گسترده در نوار غزه آماده است و اکنون توپ در زمین حماس است و اسرائیل به هر گونه اقدام تحریک‌آمیزی به شدت پاسخ خواهد داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه باز هم مدعی شد، اسرائیل تمام تلاش خود را برای جلوگیری از درگیری همه جانبه در نوار غزه یا یک عملیات نظامی گسترده در آنجا انجام داده و قصد دارد به حماس بفهماند که بهتر است عملکرد خود را تغییر دهد و گرنه گذرگاه کرم ابو سالم بسته باقی خواهد ماند.

عصر روز دوشنبه در پی رصد یک راکت که از داخل نوار غزه شلیک شده بود، آژیرهای هشدار در شهرک‌های اسرائیلی واقع در مرزهای شمالی با نوار غزه به صدا درآمدند.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: آژیرهای هشدار در شورای منطقه‌ای حوف اشکلون به صدا درآمدند و جزئیات این امر در دست بررسی هستند.

اردعی افزود: با بررسی گزارش‌ها از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در این منطقه مشخص شد که یک راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شد و آنگونه که به نظر می‌رسد در داخل نوار غزه سرنگون شد.

طبق بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، جنگنده‌های این ارتش روز دوشنبه دو مقر جنبش حماس در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند. این دو مقر نزدیک به محلی بود که "گروه‌های خرابکار" از آنجا بادبادک‌های آتش‌زا به پرواز در می‌آوردند، این حملات در نهایت منجر به آتش‌سوزی در اراضی فلسطینی‌ها شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اسراييل حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

گزارش هولناک از جنایات اشغالگران در بیمارستان الشفاء غزه

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حماس: تحت فشار نظامی، هیچ طرحی را برای توقف جنگ غزه نخواهیم پذیرفت
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
  • هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
  • نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • حماس: هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیریم