Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در آخرین رنکینگ اعلام شده از تیم های فوتبال ساحلی جهان،تیم ملی کشورمان توانست با یک پله صعود ،تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه را بار دیگر به رده چهارم برگردانده و جایگاه سومی جهان را از این تیم پس گیرد.

بنابراین رده بندی تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل  با 3813 امتیاز در رده اول ،تیم ملی پرتغال با 3344در رده دوم و همچنین تیم ملی ایران با 2626 در رده سوم جهان و اول آسیا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است تیم ملی روسیه تنها 10 امتیاز با تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در این رده بندی فاصله دارد و از رو می تواند رقابت زیبایی میان این 2 تیم ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:

تمرینات تلفیقی فوتبال ساحلی برای بازیکنان جوان تیم ملی

اولین تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار شد

حسینی:مهم‌ترین مسئله قرار گرفتن تیم ملی بر روی سکوی قهرمانی جهان است

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به رده سوم بازگشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ایزوستیا، سفارت کشورمان در روسیه اعلام کرده که تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

در سایه تحریم‌های غرب که بعد از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین همانند کشورمان علیه مسکو نیز شدت گرفته، دو کشور به سمت تقویت روابط اقتصادی خود رفته اند.

میخائیل خاچاتوریان، استادیار دانشگاه اقتصاد مسکو، می‌گوید: حجم مبادلات تجاری دو کشور طی سال گذشته به ۴ میلیارد دلار رسید و در حوزه‌های نظیر تولید و فنی مهندسی امکان گسترش آن وجود دارد.

وی گفت، استفاده آزمایشی از «میر کارت» روسیه در ایران که به عنوان جایگزینی برای ویزا کارت و مستر کارد از سوی روس‌ها ایجاد شده تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز آغاز خواهد شد.

کد خبر 6086099 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران