Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه امنیتی رژیم صهیونیستی از توافق پنهانی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، برای واگذاری کنترل گذرگاه جولان به ارتش سوریه خبر داد.

وب‌سایت دبکافایل که برخی می‌گویند به محافل امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل نزدیک است، در گزارشی اختصاصی نوشته است: پس از اینکه بنیامین نتانیاهو به روسای جمهور آمریکا و روسیه گفت که مخالفتی با واگذاری گذرگاه قنیطره-عین‌ژیوان (شهرک صهیونیست‌نشین در جولان اشغالی) به ارتش سوریه ندارد، ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ در نشست خبری مشترک در فنلاند حمایت خود را از تأمین امنیت اسرائیل بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، روز دوشنبه در نشست خبری مشترک با همتای آمریکایی خود در فنلاند تاکید کرد اوضاع ارتفاعات جولان باید براساس توافق اسرائیل با سوریه حل و فصل شود. 

ترامپ نیز درباره سوریه و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ما با اسرائیل همکاری کردیم و سالیان سال است این همکاری ادامه دارد، فکر می‌کنم هیچ کشوری نزدیکتر از آمریکا به اسرائیل نبوده است. پوتین هم کمک کرده است. ما در زمینه امنیت اسرائیل کاملا دوست داریم همکاری کنیم و هر دو کشور به طور مشترک همکاری می‌کنند.

دبکافایل با بیان اینکه گذرگاه قنیطره-عین‌ژیوان تنها گذرگاه اسرائیل و سوریه است، به نقل از منابع نظامی خود می‌افزاید: ولادیمیر پوتین بر واگذاری کنترل این گذرگاه به ارتش سوریه پافشاری می‌کرد، همانگونه که پیش از این نیز تأکید کرده بود که کنترل گذرگاه نصیب (گذرگاه مرزی اردن و سوریه) باید به ارتش سوریه واگذار شود.

این وب‌سایت امنیتی رژیم صهیونیستی اما اعتقاد دارد این توافق پنهانی بنیامین نتانیاهو برعکس، امنیت این رژیم را بیشتر در معرض خطر قرار می‌دهد. دبکافایل با اشاره به پیشروی‌های سریع و چشمگیر این روزهای ارتش سوریه در مناطق جنوبی و به‌ویژه آزادسازی بلندی‌های استراژیک «الحاره» در نزدیکی منطقه قنیطره مدعی است هم‌اکنون بخش اصلی نیروهای ارتش سوریه در عملیات آزادسازی مناطق جنوبی این کشور را نیروهای تحت حمایت ایران تشکیل می‌دهند و واگذاری گذرگاه جولان اشغالی موجب می‌شود حزب‌الله و ایران تا 3 الی 4 کیلومتری مرزهای فلسطین اشغالی نزدیک شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ سوریه آمریکا محور مقاومت روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور امنیت رژیم صهیونیستی: صحبت درباره پساجنگ در غزه مضحک است

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهارات مقامات این رژیم درباره «پسا جنگ» در نوار غزه را «مضحک» توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، «تزاخی هانگبی» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به گزارش‌ها درباره عدم قطعیت روز پس از جنگ غزه واکنش نشان داد.

هانگبی در مصاحبه با برنامه «ملاقات با مطبوعات» در شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، تصور فردای جنگ در غزه را «مضحک» توصیف کرد.

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین گفت: وقتی آمریکایی‌ها چهار سال با نازی‌ها جنگیدند، آیا به روز بعد فکر می‌کردند؟

وی ادامه داد: هیچ‌کس وارد غزه نمی‌شود؛ چراکه می‌داند تیپ‌های حماس در آنجا فعال هستند.

با وجود ورود جنگ غزه به دویست و دوازدهمین روز، مقامات رژیم صهیونیستی همچنان رویای مرحله «پساجنگ» در این باریکه و توهم نابودی حماس را درسر می‌پرورانند و این درحالی است که رزمندگان مقاومت همچنان در مناطق مختلف غزه ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشجویان آمریکا نمی‌خواهند شریک ظلم اسرائیلی‌ها باشند
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ دادیم
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • مشاور امنیت رژیم صهیونیستی: صحبت درباره پساجنگ در غزه مضحک است
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد