Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - با تلاش و کوشش پرسنل حفاظت محیط زیست لرستان و جوامع محلی مراتع منطقه کوگان و کدر در شهرستان پلدختر پاکسازی گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، با همت و تلاش پرسنل حفاظت محیط زیست و عشایر منطقه کوگان و کدر شهرستان پلدختر مراتع این منطقه که در اثر اقدام غیر اخلاقی و خلاف قوانین زیست محیطی افراد متخلف با سموم و کودهای شمیایی آلوده شده بود رفع آلایندگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات که با حضور مدیر کل و پرسنل اداره کل حفاظت محیط زیست استان، ادارت شهرستانهای پلدختر و خرم آباد و عشایر منطقه صورت پذیرفت، با انجام آبپاشی بوسیله دستگاه فلکسی بک نسبت به رفع آلایندگی از سطح این مراتع اقدام شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در این برنامه با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفینی که در اقدامی غیر اخلاقی و خلاف قوانین زیست محیطی مراتع این منطقه را با سموم و کودهای شمیایی آلوده نموده اند، از پیگیری جدی و برخورد قاطع با این متخلفین زیست محیطی خبر داد.

مهرداد فتحی بیرانوند با اشاره به تلفات حیات وحش این منطقه در اثر این آلودگی از این اقدام بعنوان یک جنایت نام برد و خاطر نشان نمود برخورد قاطع و بدون اغماض با این تخلفات موجب می شود تا درآینده شاهد تکرار این گونه موارد نباشیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان با تشکر از عشایر این منطقه بخاطر حفاظت و حراست جدی از محیط زیست و منابع طبیعی بر لزوم تلاش و کوشش بیشتر در راستای فرهنگ سازی در حوزه های مختلف زیست محیطی جهت پیشگری از آسیب رساندن به محیط زیست تاکید نمود.

46

کلید واژه‌ها : فراکسیون محیط زیست - سازمان محیط زیست - دوستداران محیط زیست - سازگار با محیط زیست - محیط زیست - استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فراکسیون محیط زیست سازمان محیط زیست دوستداران محیط زیست سازگار با محیط زیست محیط زیست استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب از کشف، جمع آوری و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهی از صیادان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کیانوش احسانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب هنگام پایش، گشت و کنترل زیستگاه‌ها و منابع آبی سطح حوزه استحفاظی موفق به کشف و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری شدند.

وی افزود: این چندمین بار طی هفته‌های اخیر است که مأموران نسبت به جمع آوری تورهای پهن شده توسط صیادان غیر مجاز در سد تنگ حمام شهرستان سرپل ذهاب اقدام می‌کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: مناطق و زیستگاه‌های تحت مدیریت این شهرستان به صورت شبانه روزی توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پایش و کنترل می‌شود.

احسانی پور تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی برخورد قانونی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم
  • ثبت نخستین فیلم از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج