Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:47:51 GMT

جهانبخش گزینه‌ ایده‌آل تاتنهام

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۰۶۱۶

بر اساس گزارش یک سایت انگلیسی مهاجم ایرانی تیم فوتبال AZ آلکمار هلند می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای تاتنهام باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت «tbrfootball.com» انگلیس نوشت که طبق گزارش نشریه «سان» باشگاه تاتنهام در آستانه جذب مالکوم، ستاره برزیلی تیم فوتبال بوردو است و این بازیکن 21 ساله هم به دنبال بازی در لیگ برتر انگلیس است، هرچند این تیم لندنی هنوز پیشنهاد رسمی به بوردو برای جذب این بازیکن برزیلی نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به رقابت شدیدی که بین باشگاه‌ها برای امضای جوانان مستعد در سراسر اروپا وجود دارد، تاتنهام باید به فکر گزینه جایگزین دیگری باشد.

بر اساس این گزارش علیرضا جهانبخش، این مهاجم مستعد 24 ساله می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای تاتنهام در صورت ناکامی در جذب مالکوم باشد. تنها لازم است نگاهی به عملکرد جهانبخش در فصل گذشته کنید تا به کیفیت او پی ببرید. او فصل گذشته 39 بازی برای AZ آلکمار انجام داد و 22 گل به ثمر رساند و 14 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

جهانبخش غزیزه گلزنی خوبی دارد و تاتنهام هم به دنبال چنین بازیکنی است تا فشارهای چند فصل اخیر برای گلزنی را از روی شانه هری کین بردارد. بازیکن تیم ملی فوتبال ایران توانایی بازی در تمامی سه پست حمله را دارد و می‌تواند با هر دو پایش بازی کند.

با وجود رکورد شگفت‌انگیز و استعداد غیرقابل‌انکار جهانبخش، همیشه گرفتن بازیکن از بالاترین سطح فوتبال باشگاهی هلند همراه با ریسک هم بوده است، چرا که اکثر بازیکنانی که از  لیگ هلند به لیگ برتر انگلیس آمده‌اند، موفق نشده‌اند خود را در این لیگ جا بیندازند.

با این اوصاف عملکرد جهانبخش در جام جهانی ثابت کرد که او قادر به بازی در سطحی بالا است و این چیزی است که مائوریسیو پوچتینو در صورت ناکامی در جذب مالکوم باید در نظر بگیرد، گزینه‌ای که می‌تواند برای اسپرزها ارزانتر هم تمام شود.

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون

سردار آزمون حدود ۲۵ دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد اما کاری از پیش نبرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های آاس و یوونتوس از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه آغاز شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یک امتیاز این جدال نه برای رم که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست فایده داشت، نه برای یوونتوس که خطر از دست دادن رتبه سوم را بیخ گوشش احساس می‌کند کارساز بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۵ روملو لوکاکو با یک بغل پای محکم توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه ۳۱گلیسون برمر گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند. در نیمه اول دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند و بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید. رم با این تساوی ۶۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و یوونتوس با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

در دقیقه ۹۳، رم موقعیتی ایده‌آل را از دست داد. روی پاس تماشایی سردار آزمون، تامی آبراهام با شزنی تک به تک شد اما ضربه ضعیف او دقیقا به جایی رفت که سنگربان یوونتوس حضور داشت.

آبراهام در بازی قبلی مقابل بایرلورکوزن هم در ثانیه‌های پایانی یک موقعیت ایده‌آل را خراب کرده بود.

 

 

دیگر خبرها

  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است