Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@14:29:45 GMT

جایگاه اتاق اصناف کجاست؟!

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۶۵۸

جایگاه اتاق اصناف کجاست؟!

در این گزارش که به قلم مرضیه اردکانی نوشته شده، آمده است با توجه به جمعیت بالای اصناف و کسبه در سطح شهرها و همچنین مشارکت بالای آنها در پرداخت عوارض شهری و مالیات، انتظار می رود این قشر اقتصادی در اجرای پروژه های شهری و همفکری با مدیران شهری، نقش پررنگ تری داشته باشند که این امر با معرفی یک نماینده متخصص و کارآمد در امور صنفی به مجموعه مردمی شورای شهر عملی می شود اما خلاء یک نماینده از خانواده اصناف و بازاریان در مجموعه مردمی شورای شهر از مواردی است که شاید به آن پرداخته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضمن اینکه انتظار یک اطلاع رسانی مداوم و آگاهی رساندن به عموم مردم از فعالیت اتاق اصناف قزوین که نماینده مستقیم کسبه و بازاریان هستند، از طریق رسانه های مردمی از دیگر موضوعاتی است که به نظر می آید نیاز به توجه بیشتری دارد.
دوچرخه ها به جای چهارچرخه ها می آیند عنوان مطلب دیگری از این هفته نامه است که در آن شیما شاهین فر با اشاره به همایش دوچرخه سواری در روزهای اخیر به موضوع معرفی قزوین به عنوان کاندید پایلوت دوچرخه سواری همگانی در شمال غرب کشور پرداخته است.
مینودر همچنین در مطلبی به قلم نسرین رحیمی از سردرگرمی خانواده ها برای ثبت نام در سال تحصیلی جدید گزارش داده است.
یادداشت سایه مختاری با تیتر گرمایش شهر، دستاورد سوخت موتورها در قزوین، گزارشی از فرجام خونین بر سر تاب سواری بین 2 زن و کشته شدن یکی از طرفین نزاع در شهر بازی بیدستان و کاهش 28درصدی طلاق در قزوین از دیگر عناوین نشریه مینودر در شماره جدید خود است.
تیتر اول این هفته نامه نیز به سخنان منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در ستاد تنظیم بازار اختصاص دارد که به نقل از وی آمده است: ذخیره سازی کالاهای اساسی حداقل برای سه ماه باید در دستور کار تمام مسئولان امر باشد.
هفته نامه مینودر به سردبیری عاطفه مشایخ در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بازی دوچرخه سواری شورای شهر طلاق کالاهای اساسی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم مهداب هلیل جیرفت رفت و با حساب ۵ بر ۲ به برتری رسید و به صدر جدول صعود کرد.

اتحاد قزوین تنها نماینده استان در لیگ مناطق کشور

مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور قرعه کشی شد و تیم اتحاد قزوین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها است.

این مرحله از رقابت‌ها با شرکت ۲۶ تیم بصورت مجتمع از فردا در مشهدآغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی