Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعلی کودک ۶ ساله‌ای که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، بر اثر یک حادثه تلخ جان باخت.

باشگاه خبرنگاران پویا؛ امیرعلی؛ کودک ۶ ساله‌ای که از چندین سال قبل با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، صبح امروز در یک حادثه تلخ جان باخت.

امیرعلی در چهارسالگی به سرطان خون مبتلا شد، مدام با خونریزی بینی دست و پنجه نرم می‌کرد و برای دریافت پلاکت به بیمارستان منتقل می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده این پسربچه طی این سال‌ها تمام تلاش خود را برای رها شدن امیرعلی از این بیماری انجام دادند، اما این تلاش‌ها ناکام ماند و صبح امروز امیرعلی هنگام بازی از پنجره خانه به پایین سقوط کرد و در راه انتقال به بیمارستان فوت کرد.

پیش از این، خبرنگار تسنیم با اطلاع از بیماری این کودک و نیاز مبرم وی بر عمل پیوند مغزاستخوان در منزل وی حاضر شده و از نزدیک در جریان روند بیماری و درمان این کودک قرار گرفتند.

با انتشار گزارشی از نیاز این کودک به پیوند مغز استخوان، صرفاً طی چند روز هزینه درمان این کودک با کمک مردم سخاوتند فراهم شد و قرار بود پس از آزمایشات متعدد زمینه عمل این کودک فراهم شود که این حادثه تلخ به وقوع پیوست.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Xu7

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر علی پیوند مغز استخوان حادثه تلخ سقوط از پنجره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 حمله سه سگ ولگرد به سه کودک در حال بازی در خیابانی در یکی از شهرهای ترکیه باعث بروز حادثه شد. در این حادثه یکی از بچه ها فرار کرد، یکی روی زمین افتاد و دیگری سعی کرد دوستش را که مورد حمله سگ ها قرار گرفته بود نجات دهد. این لحظات ترسناک را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک
  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان
  • ارتباط بیماری‌های دهان و دندان با افت عملکرد قلب، مغز و بروز برخی سرطان‌ها
  • پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب / ارتباط بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها
  • حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • هشدار به سیگاری ها؛ مرگ بیش از ۱۴ میلیون نفر بر اثر مصرف سیگار
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • چرا رژیم غذایی ناسالم باعث سرطان می‌شود؟