Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:34:18 GMT

سارق مسلح در کرمانشاه به دام پلیس افتاد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۲۳۹۴

سارق مسلح در کرمانشاه به دام پلیس افتاد

پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سردار 'منوچهر امان اللهی' اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در محور پلیس راه به سراب قنبر، بلافاصله ماموران پاسگاه ماهیدشت برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل، شخصی به آنها مراجعه و عنوان کرد که به همراه همسرش در محور پلیس راه به سراب قنبر در حال تردد بوده که راکب یک دستگاه موتورسیکلت همراه با یک نفر سرنشین که مسلح بودند، خودروی وی را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: این شخص در ادامه اظهاراتش به ماموران گفت که سرنشینان موتورسیکلت، با تهدید اسلحه چند قطعه طلا شامل انگشتر و دستبند طلا از همسرم را سرقت و سپس از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآوری کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و انجام تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی یکی از سارقان در محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه شدند.
وی با بیان اینکه پس از هماهنگی مقام قضائی و در عملیاتی ضربتی، ماموران با اقدام به موقع خود موفق به دستگیری سارق در مخفیگاهش شدند، خاطرنشان کرد: این فرد پس از انتقال به مقر پلیس، به 2 فقره سرقت طلا و جواهرات و 2 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.
رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: با توجه به اینکه متهم از سارقان سابقه دار است، برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی استان شد.
سردار امان اللهی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با همه توان به مقابله با افراد شرور می پردازد، گفت: با این افراد که امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازند بدون هیچ گونه گذشتی برخورد می شود.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جامعه رئیس پلیس سرقت فرمانده انتظامی مرکز فوریت های پلیسی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر