Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@02:42:38 GMT

بیمه‌‌کوثر در مسیر رشد و بالندگی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۲۵۰۴

بیمه‌‌کوثر در مسیر رشد و بالندگی

پول‌نیوز - بیمه‌‌کوثر با عملکرد موفق در سال96 پا‌‌به‌‌پای بزرگان صنعت در مسیر رشد و بالندگی گام برداشت و به تعالی می‌‌اندیشد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این شرکت در هشت سال سابقه فعالیت خود توانسته روند رو به رشدی را داشته و به‌عنوان جوان‌ترین شرکت بیمه در بین 10شرکت بیمه کشور از لحاظ سهم از بازار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابوالفضل آقادادی خاطرنشان‌کرد: طبق آمار اعلامی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال96، نه شرکت بیمه ایران، آسیا، دانا، دی، البرز، پارسیان، پاسارگاد، معلم و کوثر هر یک دارای سهم بالاتر از سه‌درصد و با مجموع 81درصد از حق‌بیمه تولیدی بازار را به خود اختصاص داده‌اند و 19درصد باقی‌مانده بازار بین 20شرکت دیگر توزیع شده است.

وی بیمه‌کوثر را شرکتی استراتژی محور دانست و تصریح‌کرد: با طرح‌ریزی راهبردی صورت گرفته، همه کارکنان مطابق با نقشه راهبرد شرکت، برای تحقق اهداف و برنامه‌ها تلاش می‌کنند و همچنین به‌صورت مستمر، عملکرد مدیریت‌های ستادی و استانی با شاخص‌های کلیدی عملکرد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر با اشاره به اینکه در سال1396 با همت و تلاش مدیریت‌‌های ستادی و استانی و با تغییر رویکرد و هدف‌ اصلاح ترکیب پرتفوی، محدودیت‌هایی در فروش ثالث و سرنشین درنظرگرفته شد، افزود: علی‌رغم کاهش فروش بالغ‌بر 70میلیارد تومانی در رشته ثالث، توانستیم با رشد 11درصدی نسبت‌به مدت مشابه سال قبل بالغ‌بر هزارو123میلیارد تومان حق‌بیمه تولیدی برای شرکت داشته باشیم که بابت میزان فروش یادشده در سال گذشته به میزان 236 میلیارد تومان ذخیره حق‌بیمه منظور شد.

ابوالفضل آقادادی از رشد 350 درصدی سود خالص شرکت در سال96 که عمدتا از درآمد سرمایه‌گذاری‌های شرکت و مبلغی بالغ‌بر 59 میلیارد تومان بوده است، خبر داد و تصریح‌کرد: مجموع خسارت‌های پرداختی شرکت در سال گذشته 765میلیارد تومان، هزینه‌های اداری و عمومی 58 میلیارد تومان و هزینه کارمزد 61 میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه تاکید و توجه به برنامه‌محوری، افزایش کترل‌های داخلی، استقرار اصول حاکمیت شرکتی، وصول مطالبات، توسعه و بهبود زیرساخت‌های فن‌اوری و خدمات الکترونیکی، توسعه و کیفی‌سازی شبکه فروش، چابک‌سازی و سازماندهی ساختار سازمانی، افزایش اختیارات مدیریت‌ها و رتبه‌بندی عملکردی مدیریت‌ها و درجه‌بندی نمایندگان ازجمله اهداف و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بوده است، اظهارکرد: توجه به موضوع ریکاوری، کاهش مدت زمان پاسخگویی به شکایات، توجه و پرداخت خسارت زلزله کرمانشاه، بهبود فرایندها‌ و اخذ گواهینامه‌های مختلف سيستم مديريت كيفيت، رسيدگي به شكايات مشتريان، سنجش رضايت مشتريان، مديريت كيفيت آموزش، اخذ جایزه ملی سرامدان اقتصاد ، حضور در بین صد شرکت برتر ایران و افزایش دوره‌های آموزش تخصصی نیز از دیگر فعالیت‌ها انجام شده در سال96 بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر درباره اهداف و برنامه‌های سال97 گفت:  افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان، افزايش حق‌بیمه توليدي به حدود هزارو400 ميليارد تومان، استمرار كسب سطح يك توانگري مالي در صنعت بيمه، اصلاح ترکیب پرتفو، افزایش سهم از بازار، سوداوری در فعالیت‌های بیمه‌ای، توانمندسازی نیروی‌انسانی، توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌ها و ارتقای جايگاه شركت در بين 100 شركت برتر ایران از اهم اهداف و برنامه‌های شرکت در سال‌جاری است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه کوثر پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، بهشتی‌نژاد، مدیرعامل شرکت، در اولین شورای مدیران بیمه سرمد در سال جاری، ضمن تأکید بر اهداف راهبردی، مأموریت و چشم‌انداز شرکت ارائۀ خدمات به‌هنگام را مهم‌ترین مأموریت در سال‌ جاری خواند.

در این نشست که با حضور معاونان و مدیران برگزار شد، دکتر بهشتی‌نژاد با اشاره به اهداف راهبردی و استراتژی در سال 1403، مأموریت شرکت را «کاهش آثار مخاطرات و ایجاد اطمینان خاطر از طریق ارائۀ خدمات بیمه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن» توصیف کرد.

 وی در ادامه، ضمن تشریح مأموریت شرکت، با تأکید بر سرعت و کیفیت ارائۀ خدمات، گفت بر اساس سند چشم‌اندازی که برای بیمه سرمد تا افق 1405 ترسیم شده است، حضور در جمع برترین شرکت‌های بیمه‌ای از منظر سرعت در ارائۀ خدمات باکیفیت از اولویت‌های مهم شرکت است، و خاطرنشان کرد: یقین دارم با تکیه بر توان کارکنان متخصص و شبکۀ فروش پرتلاش و البته توجه ویژه به اهداف راهبردی شرکت، این امر محقق خواهد شد.

بهشتی‌نژاد، از جمله اهداف راهبردی و استراتژیک شرکت در سال ۱۴۰۳ را «توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش، بهبود تجربۀ مشتریان از طریق ارائۀ خدمات به‌هنگام و توانمندسازی کارکنان و توسعۀ فرهنگ سازمانی» عنوان کرد و افزود: درخواست بنده از همۀ معاونان و مدیران این است که در تمامی برنامه‌ریزی‌های خود و راهبری پرسنل، اهداف شرکت و چشم‌انداز تعیین‌شده را مد نظر قرار داده تا شرکت بیمه سرمد سرآمد صنعت بیمه گردد.

مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر واژۀ سرآمد، «سرعت، رفتار حرفه‌ای، آموزنده، مشارکت و دلبستگی» را ارزش‌های سازمانی شرکت بیان کرد که پایبندی به این ارزش‌ها در تمامی سطوح مدیریتی و کارشناسی شرط تحقق اهداف سند چشم‌انداز می‌باشد.

در ابتدای این نشست، کربلایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت بیمه سرمد، توضیحاتی در خصوص سند چشم‌انداز و مأموریت‌های تعریف‌شده در آن ارائه نمود. کربلایی تدوین برنامۀ عملیاتی واحدهای مختلف شرکت را متکی به سند چشم‌انداز دانست و گفت: این مهم در حال انجام است و به‌زودی تصویب و ابلاغ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • معلمان نقش اصلی و تأثیرگذار در توسعه و بالندگی جامعه دارند
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • سد کوثر گچساران سرریز کرد
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!