Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطاء الله زمانی، دوشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح های عمران روستایی در شهرستان جهرم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 226 هزار و 900 واحد مسکونی در استان فارس و 11هزار و 984 واحد در شهرستان جهرم در برابر حوادث مقاوم سازی شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اظهار داشت: تهیه و اجرای طرح های هادی نیز در استان فارس جلوتر از متوسط کشور است به گونه ای که این طرح ها در یک هزار و 264 روستای این استان اجرا شده که 54.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد از روستاهای استان را شامل می شود.
زمانی اضافه کرد: همچنین صد در صد روستاهای استان فارس دارای طرح هادی هستند و این طرح ها برای 2 هزار و 338 روستای بالای 20 خانوار این استان تهیه شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: افزون بر این 14.3درصد از خانوارهای شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و 65.6 درصد از خانوارهای روستایی این استان از مزایای اعطای اسناد مالکیت بهره مند شده اند.
زمانی در بخش دیگری از سخنان خود به اعطای تسهیلات و کمک بلا عوض به خسارت دیدگان سیل سال 95 در استان فارس اشاره کرد و گفت: تا کنون 164میلیارد و 454 میلیون ریال به سه هزار و 321 متقاضی پرداخت شده است.
6113 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان فارس سیل مسکن روستایی جلوتر جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه

صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده با آغاز برداشت گندم از مناطق گرمسیری خرید تضمینی این محصول از طریق مراکز خرید وابسته به تعاون روستایی آغاز شد و تاکنون ۷۲ تن گندم از کشاورزان شهرستان قصرشیرین خریداری شده است.

صفایی افزود: هر ساله شبکه تعاونی‌های روستایی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات خود نسبت به خرید تضمینی گندم بصورت مباشرتی اقدام می‌کند.

مدیر تعاون روستایی استان گفت: همزمان با خرید گندم، ۵۳ تن کلزا نیز از کشاورزان خریداری شده است.

صفایی اظهار داشت: همه مراکز خرید نسبت به تجهیز، اخذ استاندارد باسکول‌ها و تعمیرات مورد نیاز اقدام کرده اند و در دورترین نقاط استان نیز تجهیز و آماده سازی شده اند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه