Web Analytics Made Easy - Statcounter

به سفارش شرکت برق منطقه ای خوزستان اولین دستگاه بالابر ۳۳ متری کشور مجهز به سیستم مقره شویی ساخته و از آن رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در راستای مقابله با پدیده ریزگردها و شستشوی سریع شبکه، این شرکت خرید چندین دستگاه مقره شوی سبک و سنگین با ارزش ۲۱۳ میلیارد ریال را در دستور کار قرار داد که یکی از آنها دستگاه بالابر ۳۳ متری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستگاه بالابر با طراحی برق منطقه ای خوزستان و منطبق با نیازمندی های وضعیت شبکه برق استان توسط شرکت لجور تولید و در اهواز با حضور مدیرعامل شرکت از آن رونمایی شد.

بالابر ۳۳ متری منطبق با آخرین تکنولوژی روز دنیا در کشور تولید شده و دارای مخزن آب با ظرفیت ۶ هزار لیتر، پمپ آب با فشار کاری ۷۰ بار و خروجی ۲۲۰ لیتر در دقیقه، قابلیت نصب نازل مخصوص مقره شوی و مجهز به سیستم کنترل رسانایی آب مقطر داخل مخزن و .. است.

شایان ذکر است که قبلا نیز در نمایشگاه های هفته پژوهش تهران و خوزستان از دیگر دستگاه های مقره شوی خریداری شده این شرکت رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ایران برق خوزستان بالابر مقره جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ نفر در یک تصادف زنجیره‌ای خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عارف شرهانی‌اصل سخنگوی مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت، برخورد سه دستگاه خودرو در آزادراه خلیج‌فارس «تصادف زنجیره‌ای» منجر به‌جان باختن دو نفر شد.

وی افزود؛ تصادف سه خودروی کامیون خاور و دو دستگاه پژو ۴۰۵ منجر به آتش‌سوزی و فوت دو نفر از سرنشینان شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902350

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ نفر در یک تصادف زنجیره‌ای خوزستان
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در ایران
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟