Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان مرکزی گفت: سند امنیت غذایی استان مرکزی تا پایان شهریورماه سال جاری تنظیم و تا پایان سال عملیاتی می شود
حقیقی افزود : اجتماعی کردن سلامت سرمایه بزرگی است که باید با سند امنیت غذایی و راهبردهای اجرایی هدفمند در این استان نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برپیگیری و عملیاتی شدن دو محور اصلی تاکید کرد و گفت : تنظیم سند امنیت غذایی و اجتماعی شدن سلامت در استان  بایددر دستور کار دستگاه ها قرار گیرد و تا پایان سال عملیاتی شود.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین نظر سنجی از نخبگان و مردم را در عملیاتی شدن این سند به عنوان راهنمای اصلی ، ضروری دانست و گفت : تاکنون اقداماتی در راستای تامین امنیت غذایی و سلامت صورت گرفتهاما از شاخص و چهار چوب مشخصی برخوردار نبوده و به همین دلیل شاهد انسجام مطلوبی نیست.
در پایان هر یک از اعضا به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده  دراینزمینه پرداختند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تنظیم امنیت غذایی استان مرکزی عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادین متجاهر در شیروان جمع‌آوری شدند

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آن جایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی پارک‌ها از وجود این دسته از افراد می‌باشد، طرح امنیت محله‌محور با کارشناسی و احصاء مناطق جرم خیز، و با بهره‌گیری از توان پلیس در شیروان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان با همکاری کلانتری‌ها و هماهنگی مقام قضائی ضمن تشکیل تیم‌های عملیاتی با ورود به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها ۶ نفر از معتادان متجاهر را جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شیروان در پایان خاطر نشان کرد: اعتیاد در بسیاری از جرایم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لذا لازم است به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق معتادان یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان عزیز بوده و نباید به آن بی. تفاوت باشیم، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6100745

دیگر خبرها

  • آجیل، سپر ایمنی روان در برابر افسردگی
  • عوامل ساده‌ای که به بیماری قلبی ختم می‌شود
  • معتادین متجاهر در شیروان جمع‌آوری شدند
  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • کمک شرکت نیشکر به گندم کاران در مقابل سیلاب
  • تولیدهندوانه بافلزات سنگین/سلامت محصولات کشاورزی چقدرتضمین می‌شود
  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • محققان عنوان می کنند؛ نقش موثر رژیم غذایی گیاهی برای سیگاری ها
  • رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است