Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی بوشهر اکنون توانمندتر از هر زمان دیگری آماده دفاع از حریم آسمان کشور هستند. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ علی‌اکبر طالب‌زاده ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر  با اشاره به اینکه خدمت به مردم و انقلاب از افتخارات است اظهار داشت: در کسوت سربازی مفتخر به خدمت به مردم شریف و جانفشانی در راه دفاع و اقتدار ایران اسلامی عزیز هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر با اشاره به جایگاه پایگاه هوایی بوشهردر عرصه‌های مختلف افزود: پایگاه شکاری شهید یاسینی از گذشته دارای سبقه‌ای درخشان در دفاع از منطقه زرخیز بوشهر و میهن اسلامی بوده و همیشه در تمامی اوقات چه در زمان بحران و چه در شرایط عادی در صحنه حاضر و آماده خدمات رسانی به ملت ایران اسلامی و هم استانی‌های بوشهری است.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی بوشهر اکنون توانمندتر از هر زمان دیگری آماده دفاع از حریم آسمان کشور هستند.

طالب‌زاده، جانفشانی در راه ایران اسلامی و خدمت به مردم را افتخار دانشت و گفت: شجاعت و جسارت تیزپروازان نیروی هوایی در مقابله با تهدیدات دشمن در وجود خلبانان دلیر پایگاه شکاری شهید یاسینی روز به روز مقتدرتر نمایان می‌شود.

وی از آمادگی نیروی هوایی برای انجام ماموریت‌های محوله دانست و تصریح کرد: خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی بوشهر اکنون توانمندتر از هر زمان دیگری برای اجرای ماموریت‌های محوله  و آماده دفاع از حریم آسمان کشور هستند.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با تاکید بر آمادگی برای همکاری با مسئولان در توسعه طرح‌های عمرانی گفت: پایگاه هوایی بوشهر برای اجرای طرح‌های عمرانی در راستای تحقق مطالبات مردم اعلام همکاری می‌کند.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین

کشور یونان اعلام کرد که با توجه به نیازهای خود نمی‌تواند سیستم‌های دفاع هوایی پاتریوت یا اس ۳۰۰ را برای اوکراین تامین کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "ان تی وی" آلمان، اوکراین برای حفاظت از حریم هوایی خود به سامانه‌های دفاع هوایی اضافی متحدان خود متکی است. یونان اکنون به وضوح این درخواست اوکراین را رد کرده است.

به این ترتیب یونان سامانه‌های پدافند هوایی پاتریوت یا اس-300 را به اوکراین عرضه نخواهد کرد. این را کریاکوس میتسوتاکیس، نخست وزیر یونان در مصاحبه با شبکه تلویزیونی یونانی Skai گفت. میتسوتاکیس گفت: یونان اس-300 یا پاتریوت را به اوکراین نخواهد فرستاد. وی تاکید کرد: کشور او قبلاً با انواع دیگر از تجهیزات دفاعی به اوکراین کمک کرده است. وی افزود: آتن نمی‌تواند سیستم‌های تسلیحاتی را که برای خود کشور حیاتی است برای اوکراین تامین کند.

اخیراً گزارش‌هایی در رسانه‌های بین‌المللی منتشر شد مبنی بر اینکه کشورهای بزرگ اتحادیه اروپا بر یونان برای تامین سامانه‌های دفاع هوایی به اوکراین فشار آورده‌اند. میتسوتاکیس تایید کرد که تحقیقاتی صورت گرفته است. او اظهار داشت که آتن آماده تامین تجهیزات مازاد از نوع دیگری است. میتسوتاکیس افزود: «تا حدی که بتوانیم چنین مطالباتی را پیدا کنیم انجام خواهیم داد.

یکی از دلایل این موضع گیری نخست وزیر یونان احتمالا این است که دوره‌های تنش جدی بین شرکای ناتو یونان و ترکیه بر سر حقوق حاکمیتی در دریای اژه و بهره‌برداری از میادین احتمالی گاز طبیعی در شرق مدیترانه وجود دارد. علاوه بر این، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه سال گذشته بارها حاکمیت یونان بر جزایر متعدد - از جمله رودس، ساموس و لسبوس - را زیر سوال برد.

با توجه به افزایش حملات هوایی روسیه، اوکراین ماه‌هاست که درخواست سیستم‌های ضد هوایی اضافی را از متحدان غربی کرده است. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین اخیرا در پلتفرم ایکس نوشت بر اساس اطلاعات بدست آمده ، پنج تا هشت سامانه پاتریوت دیگر برای حفاظت از حریم هوایی کشور با درجه ای از قابلیت اطمینان مورد نیاز است. در آغاز هفته، لهستان نیز تحویل سیستم های پاتریوت از سهام خود به این کشور را رد کرده بود.

آلمان هم همچنان بر موضع مخالف خود برای تحویل موشک های تاروس به اوکراین تاکید دارد.

"اولاف شولتز"،صدر اعظم آلمان اخیرا در اظهاراتی گفته است که همچنان می‌خواهد به مخالفت خود با تحویل موشک‌های کروز تاروس به اوکراین ادامه دهد حتی اگر ایالات متحده موشک‌های ATACMS خود را با برد 300 کیلومتر به این کشور تحویل دهد. هنگامی که از وی در کنفرانس مطبوعاتی با سوناک در این مورد پرسیده شد، گفت: در مورد ارسال این موشک‌ها "تصمیم من تغییر نخواهد کرد."

تحولات اوکراین|واکنش مسکو به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یفتقویت صنایع نظامی آمریکا به هزینه اوکراین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید