Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@22:05:06 GMT

تصویب پارلمان انگلیس از طرح ترزا می‌

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۳۰۲

طرح «ترزا می» مبنی بر ماندن در اتحادیه گمرکی اروپا پس از خروج از اتحادیه اروپا تنها با اختلاف ۳ رأی به تصویب پارلمان انگلیس رسید.

انگلیس طی روز‌های اخیر شاهد تنش زیادی بر سر برگزیت بوده؛ از طرفی دو مقام بلند پایه کابینه به دلیل اختلاف با ترزا می‌بر سر چگونگی ارتباط با اتحادیه اروپا پس از برگزیت از سمت خود کناره‌گیری کردند و از طرف دیگر تنها ۹ ماه تا ضرب‌الاجل اتحادیه اروپا برای خروج انگلیس از این اتحادیه زمان باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز یکشنبه نیز نخست وزیر انگلیس طی اظهاراتی ضمن هشدار درباره احتمال شکست طرح برگزیت می‎گوید که شاید اصلا خروج از اتحادیه اروپا محقق نشود.

«ترزا می» گفت: به دلیل تلاش برخی از قانونگذاران برای زیر سؤال بردن طرح وی به منظور خروج از اتحادیه اروپا احتمالا اصلا برگزیتی در کار نباشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارلمان انگلیس ترزا می برگزیت اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه و آژانس انکشاف و همکاری سوئیس 20 میلیون یورو را برای توانمندسازی جوامع محلی و کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی به افغانستان کمک می کند.

در این اعلامیه آمده است ۱۵ میلیون یورو این کمک‌ها‏ از سوی اتحادیه اروپا و ۵ میلیون دیگر آن از سوی آژانس انکشاف و همکاری سوئیس در اختیار نهاد افغان‌اید و شرکایش قرار خواهد گرفت.

اتحادیه اروپا همچنین افزوده است این کمک‌ها به افراد آسیب دیده در چهار ولایت افغانستان اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا
  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران