Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:52:03 GMT

تصادفات منجر به فوت در بهشهر ۳۶ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۹۰۹

تصادفات منجر به فوت در بهشهر ۳۶ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شجاعی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: تلاش برای ایجاد امنیت در جامعه از جمله تلاش های مهم ما در طول سال است و معتقدیم اگر امنیت در جامعه به مخاطره بیفتد فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی به درستی انجام نمی شود.

وی اظهار داشت: طرح تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان با هدف پاسخگویی سریع به نیازهای مردمی و خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان اجرایی شده است و شهرستان بهشهر هم همچون سایر شهرستان ها در این طرح تجمیع قرار گرفته است که برای تسریع در ارائه خدمات، جانمایی نقشه جامع بهشهر در این طرح در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بهشهر گفت: حضور به موقع پلیس در بازه زمانی مطلوب، فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب می‌کند و تمام تلاش پلیس برای افزایش امنیت و آرامش در جامعه است و طرح جامعه محوری و تلاش برای رفتار مناسب پلیس با مردم و افزایش اعتماد عمومی در دست انجام است.

شجاعی با اشاره به عملکرد فرمانده انتظامی بهشهر در سال گذشته یادآور شد: در طول سال گذشته شاهد افزایش کشف ۲۳ درصدی سرقت، کشف ۱۱ درصدی سارقین، کشف ۱۳ درصدی مواد مخدر، کشف ۱۸ درصدی معتادان متجاهر و کشف ۸۳ درصدی سلاح غیرمجاز در شهرستان بودیم و همچنین کاهش ۳۵ درصدی تصادفات از آمار این شهرستان است که در همه این موارد تلاش پلیس در کنار مردم قابل تقدیر است.

وی گفت: مردم باید حق و حقوق خود را از نیروی انتظامی مطالبه کنند و امیدواریم اصحاب رسانه با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ، مردم را در پیگیری مطالبات قانونی خود از این نیرو و نیز سایر دستگاههای اجرایی یاری کنند.

کد خبر 4349572

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف شهرستان بهشهر نیروی انتظامی مازندران بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد بیرجند شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۸۰ درصدی نشاء مکانیزه در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا قنبری با اشاره به نخستین نشا مکانیزه برنج در اراضی شالیزاری شهرستان بهشهر، گفت: اولین نشا مکانیزه برنج رقم طارم هاشمی در اراضی شالیزاری روستای حسین آباد این شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: پیش بینی می‌شود امسال ۸۰ درصد نشا شالیزار‌های این شهرستان بصورت مکانیزه انجام شود.

وی با اشاره به خشکسالی احتمالی در سال زراعی جاری به اجرای بیمه برنج و مصرف بهینه آب توسط بهره برداران و تولید کنندگان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • پیش‌بینی ۸۰ درصدی نشاء مکانیزه در بهشهر
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه