Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@06:55:37 GMT

شرط طالبان برای مذاکرات مستقیم با آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۹۸۴

به گزارش مهر، یکی از مقام‌های ارشد گروه طالبان در قطر در گفتگو با روزنامه «دیلی تایمز» چاپ هند، اعلام کرد که آنان تا کنون به‌طور رسمی هیچ نامه ای را برای آغاز مذاکرات از سوی آمریکا دریافت نکرده‌اند.

این مقام گروه طالبان گفت که به‌خاطر ایجاد فضای اعتماد در بخش مذاکرات صلح با آمریکا، واشنگتن باید نام رهبران این گروه را از لیست سیاه حذف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبان در گذشته بارها گفتگوهای صلح با دولت افغانستان را رد کرده و خواستار مذاکرات مستقیم با آمریکا بر سر پایان جنگ در این کشور شده بودند.

طالبان همواره تاکید دارد که جنگ جاری نتیجه حمله و اشغال این کشور توسط آمریکایی هاست و آنها برای پایان جنگ تنها با خود آمریکایی ها گفتگو خواهند کرد.

لازم به ذکر است که روز گذشته نیویورک تایمز طی گزارشی نوشت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا از دیپلمات های ارشد خود خواسته است تا به دنبال ایجاد زمینه برای مذاکرات مستقیم با طالبان باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد

مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: سال‌گذشته یک‌هزار و ۱۷ میلیارد تومان مالیات بر درآمد در استان وصول شد که این رقم در مدت مشابه ماقبل آن صرفاً ۶۵۰ میلیارد تومان بوده است.

قربان حاجی مشهدی مدیرکل امور مالیاتی گلستان در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو  گفت: مالیات‌های مستقیم در حوزه مالیات اشخاص حقوقی، مالیات بر درآمد و مالیات بر ثروت تقسیم می‌شوند که در مجموع در سال گذشته ۲ هزار و ۴۰ میلیارد تومان وصولی در گلستان حاصل شده است.

وی افزود: سال گذشته رقمی معادل ۷۸۷ میلیارد تومان در بخش مالیات بر اشخاص حقوقی، یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان در بخش مالیات بر درآمد و ۲۲۵ میلیارد تومان مالیات بر ثروت در گلستان وصول شده است.

حاجی مشهدی ادامه داد: بیشترین مالیاتی واصله در حوزه مالیات‌های مستقیم متعلق به زیر مجموعه‌های مالیات بر درآمد بود که رقم معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان است.

وی گفت: مالیات‌های وصولی بر در آمد در سه بخش مالیات بر حقوق کارکنان بخش دولتی، مالیات بر حقوق کارکنان بخش خصوصی و مالیات مشاغل اجرایی می‌شود که مالیات حاصله در سال ۱۴۰۱ رقمی معادل ۶۵۰ میلیارد تومان وصول شده است.

مدیر کل امور مالیاتی گلستان ادامه داد: در حوزه مالیات‌های غیر مستقیم بیشترین سهم بر عهده ارزش افزوده کالا و خدمات بوده که رقمی معادل ۷۸۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وصول شده که وصول این ردیف در سال ماقبل آن فقط ۴۷۰ میلیارد تومان بوده است.

وی همچنین در خصوص مالیات‌های غیرمستقیم گفت: در حوزه مالیات غیر مستقیم رقمی معادل ۱۵۹ میلیارد تومان در حوزه مالیات بر نقل و انتقال اتومبیل و مبلغ ۱۶۵ میلیارد تومان در بخش یک درصد نرخ مالیات بر ارزش افزوده وصول شده است.

گفتنی است که پارسال ۳ هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان مالیات در استان وصول شد.

دیگر خبرها

  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد