Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت:240گروه جهادی از اقشار هجده گانه این سازمان در قالب اردوهای مختلف یک، سه ، هفت و 10 روزه برای خدمات هفتگانه در مناطق محروم حضور دارند.

به گزارش ایرنا حمیدرضا الله بداشتی روز سه شنبه در نشست پشتیباتی از اردوهای جهادی طرح هجرت که با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های مختلف استان برگزار شد افزود: بسیج سازندگی با همکاری دستگاه های اجرایی اقدامات خوب و اثربخشی شامل بهسازی راه های روستایی، احداث خانه های عالم و سایر طرح های عام المنفعه در جهت محرومیت زدایی از روستاها انجام داده است
وی اضافه کرد:بسیج پروژه هایی را در سطح استان اجرا کرده که هیچ پیمانکاری تعهد به ساخت آن نمی کند و این اتفاق تنها به مدد روحیه جهادی نیروهای خدوم این سازمان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الله بداشتی از بسیج سازندگی به عنوان بازوی توانمند حاکمیت در اجرای ماموریت ها یاد کرد و ادامه داد:فعالیت های این سازمان با حضور اقشار مختلف در مناطق محروم تنها از نطر مالی نیست بلکه جبران هنگی و مذهبی و امور درمانی را نیز پوشش می دهد.
معاون سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین نیز در این نشست گفت: جهاد سازندگی یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی در ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی بود و آنچه در همان دوران موجب ماندگاری و اعتبار مسئولان در بین مردم شد همین روحیه جهادی حاکم بر تمام مسئولان بود.
سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی افزود:امروز هم اردوهای جهادی و طرح های محرومیت زدایی که با همکاری دستگاه های دولتی اجرا می شوند می تواند همان اعتماد و اعتبار اصلی مسئولان را در دهن مردم تداعی می کند.
وی گفت: کار جهادی را تنها در حوزه عمرانی محدود نیست و برای محرومیت زدایی از روستاها باید اقدامات همه جانبه اعم از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و درمانی صورت گیرد که خوشبختانه بسیج سازندگی در این زمینه موفق عمل کرده است.
وی بر اتحاد و همدلی مسئولان در این شرایط سخت و دشوار کشور تاکید کرد و افزود:در این وضعیت که دشمنان نظام به هر طریقی به دنبال سنگ اندازی در مسیر بالنده جمهوری اسلامی هستند باید فراتر از هرگونه بحث ها و حواشی سیاسی به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنیم.
7388/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي طرح هجرت اردوهاي جهادي محروميت زدايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحمزه خزایی عصر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده در این استان فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است، افزود: شعار سال جاری این هفته «همه با هم بسیج خدمت‌رسانی» است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج به عنوان گسترده‌ترین شبکه مردمی از بطن جامعه و جنس مردم همواره در همه شرایط در کنار مردم ایستاده است، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی به‌عنوان حلقه‌های میانی یکی از اساسی‌ترین گروه‌های سازمان یافته بسیج محسوب می‌شود که در بحث خدمات رسانی به مردم فعالیت دارد.

خزایی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی بر عهده بسیج سازندگی است، اضافه کرد: در بحث خدمات رسانی خصوصاً در روستاها و حاشیه شهر و همچنین امدادرسانی در حوادثی از جمله سیل و زلزله اقدامات ماندگاری به ثبت رسانده است.

وی از اجرای ۳۳۰ عنوان ویژه برنامه توسط نواحی و اقشار بسیج طی هفته بسیج سال جاری در این استان خبر داد و افزود: حضور در مصلاهای نماز جمعه و برپایی میز خدمت، دیدار جهادگران با مسئولان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از برنامه‌های این هفته در کرمانشاه است.

به گفته خزایی، اعزام بیش از ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم، توزیع کمک‌های مومنانه، افتتاح چندین پروژه آبرسانی، برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و… از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در این استان است.

کد خبر 6095294

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل