Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- یک خبرنگار آمریکایی فلسطینی الاصل دیروز دوشنبه به دلیل بالا بردن یک برگه کاغذ که روی آن نوشته بود «معاهده منع تسلیحات هسته ای» از کنفرانس خبری رئیسان جمهوری روسیه و آمریکا بیرون انداخته شد.

به نوشته روزنامه القدس العربی، رسانه‌ها ویدئویی را منتشر کردند که نشان می‌‌داد یک خبرنگار به دلیل بالا بردن یک برگ کاغذ از محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ توسط نیروهای امنیتی خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


القدس العربی افزود: برگه این خبرنگار که عبارت «معاهده منع تسلیحات هسته ای» روی آن نوشته شده بود، ‌به اولین معاهده بین المللی منع سلاح‌های هسته‌ای اشاره می کند که سازمان ملل در 7 ژوئیه ۲۰۱۷(16 تیر 96) با وجود مخالفت آمریکا، فرانسه و انگلیس و چند قدرت هسته‌ای دیگر، پس از موافقت دو سوم اعضا تصویب کرد.
این روزنامه نوشت: «سام الحسینی» خبرنگار هفته نامه آمریکایی “The Nation” و مدیر ارتباطات در انستیتو 'Institute of Public Accuracy'در واشنگتن که برای پوشش کنفرانس به هلسینکی آمده بود پیش از ورود رئیس جمهوری روسیه و همتای آمریکایی وی به سالن، توسط نیروهای امنیتی به زور به بیرون برده شد.
خاورم**9366**1049

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اخراج خبرنگار فنلاند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است