Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@14:49:08 GMT

وحید تاج در نجف‌آباد می‌خوانَد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۶۴۳۳

وحید تاج در نجف‌آباد می‌خوانَد

کنسرت موسیقی "وحید تاج" در سالن شهروند نجف‌آباد برگزار می‌شود. وی که خوانندگی را از کودکی آغاز کرده از شاگردان محمدرضا شجریان بشمار می‌رود.

به گزارش ایمنا، تاج در این کنسرت منتخبی از قطعاتی مانند "تصنیف مستی"، "مست عشق"، "ماه و پلنگ"، "بهار دزفول" و هم‌چنین برخی از قطعات منتشر نشدۀ خود ازجمله "سقوط"، "نازنین"، "اعجاز" و "هوای تو" را اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارکستر "همنوازان تاج" به سرپرستی "وحید تاج" متشکل از سازهای کلاسیک و ایرانی است که در آن روح‌الله فروزش، دانیال جورابچی، روژین عدالت و فرشاد سوری به‌عنوان نوازندگان، داریوش حجازی نوازنده ویولا و ابراهیم قائدی به‌عنوان ویلن‌سل فعالیت دارند؛ هم‌چنین هادی اسماعیلی کنترباس می‌نوازد و سینا کریمی به‌عنوان نوازنده پیانو، نیما داوودی بنوزانده سازهای کوبه‌ای، مهدی حقیقی نوزانده تار و فرشاد سوری نیز کمانچه خواهد نواخت. رهبر این ارکستر مهدی حقیقی است و علی افشار مدیریت اجرا و برنامه به عهده دارد.

وحید تاج سال ۱۳۶۲ در دزفول متولد شد و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد آهنگسازی است. در سنین نونهالی فنون ابتدایی موسیقی آوازی را نزد پدر آموخت و سپس به ‌صورت رسمی به این عرصه وارد شد. بعد از آن از محضر اساتیدی همچون حمیدرضا نوربخش، علی اکبر شکارچی و علی‌نقی افشارنیا بهره برد و هم‌چنین در کارگاه‌های آموزشی محمدرضا شجریان حضور یافت و از شاگردان وی بشمار می‌رود.

تاج دارای مقام نخست آواز جشنواره موسیقی خوزستان در سال ۸۵، مقام نخست جشنواره موسیقی جوان کشور در سال ۸۶، مقام اول سال ۲۰۰۸ جشنواره بلونیا، مقام اول آواز جشنواره ملی جوان ایرانی سال ۸۹، مقام اول آواز جشنواره ملی جوان ایرانی سال ۹۰، مقام اول آواز جشنواره ملی جوان ایرانی سال ۲۰۱۵ و مقام اول آواز در هفدمین جشن خانه موسیقی ایران سال ۹۵ و با قطعه "پارسی" برگرفته از شاهنامه فردوسی در فستیوال بین‌المللی ایتالیا مقام نخست را به‌دست آورد.

از این خواننده جوان تا کنون آثاری از جمله آلبوم خانه غریب، سر سماع، برف خوانی، ساز شبانگاهی، خاطره، از روزگار رنگ آمیز، در اتش مشتاقی، اجاق سرد، رفته‌ای که بازآیی، رفته‌ای که بازآیی، اسب و آتش، رقص پاییز، چشم انتظار، عطار، و در عشق زنده باید، منتشر شده و آلبوم شیدا و عارف نیز به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

کنسرت موسیقی "وحید تاج" چهارم مردادماه یک سانس ساعت ۲۰:۳۰ در سالن شهروند نجف‌آباد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی IRANCONCERT.COM مراجعه کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: موسیقی موسیقی سنتی نجف آباد اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چانگ چوان، زهرا کیانی به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در همین فرم زهرا جلیلی دیگر ملی‌پوش کشورمان برنز گرفت و ورزشکاری از چین به مقام چهارمی رسید. وی پیشتر در فرم گوئن‌شو‌ به مدال برنز دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟