Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان خدام رضوی در سفر به خراسان جنوبی در جمع سربازان قرارگاه عملیاتی شهید ناصری استان حاضر شدند و معنویت را به فضای پادگان تزریق کردند. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، کاروان خدام رضوی در نخستین روز از سفر به خراسان جنوبی در جمع سربازان قرارگاه شهید عملیاتی ناصری استان حاضر شدند و معنویت را به فضای پادگان تزریق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه کاروان زیر سایه خورشید به دیدار خانواده‌های شهید رحیم‌الله عطایی، شهید غلامحسن غلامحسینی و شهید استوار دوم مهدی رضایی رفتند و از خانواده آن‌ها دلجویی کردند.

حجت‌الاسلام سیدعلی اسدی در این دیدارها به مقامات و کرامات امام رضا(ع) پرداخت و اظهار داشت: مردم ایران ارادت خاصی به ائمه اطهار(ع) دارند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید با اشاره به نعمت امنیت تصریح کرد: امنیت در کشور مدیون جانفشانی نیروهای مسلح است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی به نعمات الهی اشاره و تصریح کرد: گاهی افراد از داشتن نعمات الهی غافل هستند بنابراین باید افراد دلداده به خدا حتی از نواقص به عنوان حکمت الهی یاد کنند.

کاروان زیر سایه خورشید همچنین در روستای شوشک زیرکوه حضور پیدا کردند و مورد استقبال گرم مردم این روستا قرار گرفتند.

ساختمان جدید مزار امامزاده سید عبدالقادر شوشک از نوادگان امام موسی کاظم (ع) نیز در ادامه با حضور کاروان خدام رضوی کلنگ‌زنی شد.

کاروان خدام رضوی در ادامه برنامه‌های سفر خود در استان به دیدار کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست موسسه باغ رضوان زیرکوه رفتند.

در این دیدار خدام رضوی نبات و نمک تبرکی از بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به کودکان بی‌سرپرست هدیه دادند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زیرکوه نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: 16 کودک بی‌سرپرست در این مرکز نگهداری می‌شوند که سرانه پرداختی بهزیستی به این مرکز روزانه 370 هزار تومان است.

محمد بارانی یادآور شد: در موسسه باغ رضوان هفت مربی امر نگهداری و آموزش کودکان را به عهده دارند.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد روز دوشنبه در حاشیه این مراسم عقد گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان انجام شد، تا جوانان به دور از صرف هزینه های اضافی و تجمل به فکر سنت ازدواج باشند.

فاطمه رضایی افزود: با گسترش روحیه ساده زیستی، همکاری و توجه مسوولان شاهد آغاز زندگی مشترک بسیاری از جوانان و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز این حرکت نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد، بدون این که مرتکب گناهی شد.

در این مراسم، خطبه عقد «ابوالفضل حسینی» و «ساجده صادقی» از سوی مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی قرائت شد.

شهرستان تایباد ۱۲۶ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جزئیات اعزام زائران خراسان رضوی به عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳
  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند