Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@00:34:30 GMT

توضیحات پزشکی‌ قانونی درباره پرونده «مریم فرجی»

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۷۲۴۴

توضیحات پزشکی‌ قانونی درباره پرونده «مریم فرجی»

خرداد: مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز درباره علت فوت «مریم فرجی» توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خرداد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ داوود آبادی اظهار کرد: علت احتمالی فوت مریم فرجی فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام شده است و هیچگونه آثار سوختگی و ضرب و شتم بر بدن این فرد مشاهده نشده است.

وی گفت: طبق گزارش پلیس آگاهی و دادستان فردیس بر سر صحنه قتل حاضر شده و با توجه به اظهارات و اعترافات قاتل و مشخصات داده شده جنازه از محل دفن خارج و به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خانواده مقتول جسد را شناسایی کردند، پیکر کاملا سالم و هیچ گونه آثار سوختگی در بدن این فرد مشاهده نشده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز در ادامه بیان کرد: علت اصلی فوت پس از بررسی آزمایشات انجام شده اعلام می‌گردد.

جهانشاهلو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس (استان البرز)، در این باره اعلام کرده بود: فردی که نامزد سابق این فرد بود چند روز قبل دستگیر شد و با توجه به دلایل و شواهد کافی به قتل مریم فرجی اعتراف کرد.

همچنین رئیس پلیس شهرستان فردیس با اشاره به شایعه‌سازی برخی افراد در این پرونده گفته بود: مریم فرجی دی‌ماه سال گذشته و در جریان اغتشاشات دستگیر و با وثیقه آزاد شده بود. برخی افراد سعی کردند با فضا‌سازی قتل او را سیاسی نشان دهند. وی افزود: این انگیزه در حالی مطرح می‌شد که بررسی‌های ما در همان روزهای اول نشان داد هیچ انگیزه سیاسی در این پرونده وجود ندارد.

برچسب ها: مریم فرجی ، البرز ، قتل ، دادستانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: مریم فرجی البرز قتل دادستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6087938

دیگر خبرها

  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز