Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:10:44 GMT

عمو فیتیله‌ای‌ها با دوقلوها به شبکه دو می‌آیند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۷۳۵۵

عمو فیتیله‌ای‌ها با دوقلوها به شبکه دو می‌آیند

«دو قلوها» عنوان یکی از جدیدترین تولیدات گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیماست که توسط عموهای فیتیله‌ای‌ آخرین روزهای پیش تولید را پشت سر می‌گذارد. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی که حدود دو دهه است در تلویزیون با عنوان عموهای فیتیله‌ای شناخته می‌شوند، این بار با مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» به تهیه‌کنندگی مهدی بصیری و کارگردانی جمشید بیات ترک به تلویزیون می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فیتیله‌ای‌ها» قرار است در مجموعه «دو قلوها» حضوری متفاوت‌تر از قبل داشته باشند و این بار برخلاف گذشته در قالب یک مجموعه نمایشی با قصه و شخصیت‌هایی جدید به شبکه دو می‌آیند. در کنار آن‌ها تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون نیز در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند. همچنین قرار است چهره‌هایی از حوزه‌های مختلف در این مجموعه به عنوان مهمان حضور داشته باشند.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: مشاور تهیه کننده: معصومه فرد شاهین، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: حسین دیردار، مدیر تولید: سید رسول حاتمی، مدیر تصویربرداری: افشین گودرزی، مدیر روابط عمومی: ملیکا راد، طراح گریم: مجید اسکندری، صداگذار: امین شریفی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، تدوین: رضا شهبازی عکاس: پوریا هنرمند.

مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» کاری است از گروه کودک و نوجوان که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

انتهای پیام/

R1515/P1010114/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی شبکه دو تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه دو تلویزیون رسانه ملی شبکه دو تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت

ایسنا/خوزستان فیلم‌برداری فیلم کوتاه «خالد» در شهرستان شوش پایان یافت.

فیلم کوتاه «خالد» به کارگردانی فاطمه سُرخه و تهیه‌کنندگی حبیب باوی‌ساجد در زیگورات چغازنبیل و روستاهای شهرستان شوش و هفت‌تپه به پایان فیلمبرداری رسید.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه خالد آمده است :«پدر که در تاریخ گم شد، مادر بی‌طاقت شد و به جست‌وجوی او رفت و خالد  هم در جست‌وجوی هر دو... .»

عوامل فیلم کوتاه خالد عبارتند از:

 نویسنده و کارگردان: فاطمه سُرخه ـ مدیر فیلم‌برداری: عماد سلمانیان ـ تدوین: اسماعیل پورنصیری ـ صدابردار: محمد مهدی‌شُکر ـ طراح و اجرای گریم: فاطیما حزباوی ـ طراحی و ترکیب صدا: میبُد شُکر ـ  طراح صحنه و لباس: امینه چندریان‌پور ـ دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مهدی سعدونی‌زاده  ـ  انتخاب بازیگر: لیلا هاشمی ـ بازیگردان: فائزه سودانی ـ اصلاح رنگ: ترنم شُکر ـ منشی صحنه: امین حیدری ـ گروه فیلم‌برداری: فاطمه رضایی‌خویی و حسین ظهیری ـ عکاس: مهران شُکر ـ دستیار تدوین: سعاد باوی‌ساجد ـ  تامین و پشتیبانی تجهیزات فیلم‌برداری: مهران فیلم ـ مدیر تدارکات: رحیم فضلی و محمد چنانی (چنانیان) مجری طرح: سارا باوی‌ساجد ـ مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی: مهدی منصور ـ  مدیر تولید: فاطمه چندریان‌پور ـ تهیه‌کننده: حبیب باوی‌ساجد ـ بازیگران: فائزه سودانی، نصرت غافلی، مهدی عبیداوی، میکائیل رضایی‌خویی (سُرخه) و مرتضی چنانی (چنانیان).

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون